slowmotion
????
Victor skrev:Det är inbillning.
det är mycket möjligt, men det spar bakdäck
Victor skrev:Det är inbillning.
slowmotion skrev:det är mycket möjligt, men det spar bakdäck
Victor skrev:Jag misstänker att du skulle spara framdäck om du vände på dem oxå. Testa det utan förutfattade meningar. Sätter du på det nya däcket mot rotationspilen kommer du inte att vurpa, jag lovar.
Victor skrev:Men menar du allvar med att du känner skillnad på vilket håll du har ditt framdäck? Och du kör med vanliga slicks? Nu tror jag fan att du driver med mig.
Låter mysko, jag har vet många som vänder både fram & bak, vi snackar om eliten i B-race = snabba killar.slowmotion skrev:helt vanliga metzeler, & nej jag drar dej inte i benen,
det är så
/m
GSXR1100R skrev:Låter mysko, jag har vet många som vänder både fram & bak, vi snackar om eliten i B-race = snabba killar.
Vi har redan enslowmotion skrev:köpa bakfälg till 750`n?
den finns kvar
/m
Utveckla gärna hur det kändes fel. Det var inte obalans det berodde på då?slowmotion skrev:jag har testat, 2 gånger för att va riktig säker,
en gång ofrivilligt, kunde inte begripa vad det var för fel
till jag upptäkte att däcket satt åt fel håll.
men man måste komma upp i lite fart för att det ska kännas
/m
E22 skrev:Har sagt till dig förr & säger det igen,spela inte Allan på min bekostnad, du hade inte gjort det irl så varför göra det här på nätet..tror dom flesta här på SH hade märkt skillnad på ena eller andra sättet ja...
E22 kan vara dyslektiker & då får man inte skoja om detCaffe skrev:
E22, du är ju en konstnär och ett geni med orden för de bildar ju de mest galet roliga meningar av sällan skådat slag.
Swedie, hur vore det om man kunde prenumerera på medlemmar likt man kan på trådar?
Så man får mail varje gång någon, tex E22 har postat ett inlägg.
Jag tycker det vore ypperligt för somliga livar ju faktiskt upp stämningen på ett eller annat sätt mest hela tiden här inne i forumet
Det är ju bara krångligt att "Sök medlem -> Fylla i namn -> klicka fram profilen -> Hitta alla inlägg från XXX". Ååh så mkt klicka och skriva, man vill ju snabbt och enkelt komma åt det gottaste. Sen är det ju omöjligt att komma ihåg alla på rak arm dessutom
Ninjaboy skrev:Pungt.
Poacher skrev:Märker ni av balansering bak på nåt sätt?
Jag har iofs inte haft hojar med värre skadade fälgar men jag märker fasen inte stor skillnad på nogrannt balanserade däck bak och obalanserade.
Fram märker jag dock skillnaden.
Men man kanske måste ligga i en 250?
Pungt slutt.
E22 skrev:Markeringen på däcket "lättaste pungten" , SKALL plaseras vid fälgens "tyngsta pungt".
NÅGRA FRÅGOR???
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |