Mr.Twin
MR.Twin
Och om handlaren inte vill lösa problemet då? Vad gör man då
Alla problem går att lösa!
Och om handlaren inte vill lösa problemet då? Vad gör man då
Överkurs.
Räcker ju med två korta reglar på var sin sida längs med framhjulet.
Två spännband. Idiotsäkert.
Överkurs.
Räcker ju med två korta reglar på var sin sida längs med framhjulet.
Två spännband. Idiotsäkert.
Och det är såna som du ingen handlare vill ha heller!! ... Och kan förstå att ditt förstånd är mycket litet i din värld!
Jaha, hur är jag som kund??
Syftet var inte att sprida skit om en specifik affär, utan för att klargöra att skillnaden mellan att behålla kunder och förlora dem kan handla om hur man bemöter dem, samt löser ev problem som uppstår.
Men spännande att det krävdes (läs räckte) ett inlägg som mitt för att få ett från dig. Arbetar du som säljare?
Du ser ju bara här hur du är som KUND "Jaha, hur är jag som kund??" Vill inte bli tillrättavisad,men du vet ju bättre än någon annan eller hur! Svider det eller? Jag kan tro att du är en "besserwisser" som står sig över alla andra. Du har inte tänkt på att den du möter inne i affären också är en KUND och varför i hela världen skulle han vara arrogat just mot dig?
Och precis som du är inne på BEMÖTANDE du kanske ska rannsaka dig själv och komma ner från pedisdalen och sluta att titta ner på människor som jag uppfattar dig att du gör!
Behandla människor som du själv vill bli behandlad, har du det med dig så kommer du att komma långt. Och du försök att använda det du har mellan axlarna
Och precis som du är inne på BEMÖTANDE du kanske ska rannsaka dig själv och komma ner från pedisdalen och sluta att titta ner på människor som jag uppfattar dig att du gör!
Tills du bromsar för en katt och motorcykeln gör en stoppie på släpet. Tre spännband. Tredje fixerar bakdelen.
Vad sägs om arrogant (otrevlig) och piedestal (fotstället för en staty, byst, vas)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|