Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Självfallet betalt in medlemsavgiften. Genom åren tycker jag att de har visat ett stort engagemang. Inte minst har många av de som engagerat sig i Smc deltagit i många givande diskussioner här i diverse frågor när det uppstått kontroverser. Tänker åren där man drog åt snaran för mc kollektivet allt mer. Vi är en minoritet grupp så det kan inte vara så enkelt där många gånger. Någon ska ta hand om våra särintressen.
Man väljer själv vad man vill få ut av Smc. Kurserna är något jag brukar rekommendera alla att gå. Pratar man med något som har ett färskt körkort brukar jag be dem kolla upp Smc kurserna. På ett kurstillfälle lär de sig mer än en hel säsong i trafiken. Alltid trevliga arrangörer, instruktörer och deltagare.
Har inga problem att sponsra det genom att betala medlemsavgiften.
Man väljer själv vad man vill få ut av Smc. Kurserna är något jag brukar rekommendera alla att gå. Pratar man med något som har ett färskt körkort brukar jag be dem kolla upp Smc kurserna. På ett kurstillfälle lär de sig mer än en hel säsong i trafiken. Alltid trevliga arrangörer, instruktörer och deltagare.
Har inga problem att sponsra det genom att betala medlemsavgiften.