toca1
NinjaClubSweden
va ute å snurrade lite idag,,, å ska jag va riktigt ärlig så fattar jag inte hur man ska klara kortet hela sommaren INTE å köra lagligt,,,,,, men kul ere
red_ninja skrev:varför stack du inte?
visst, kalla mej gärna idiot, men ska "dom" hänga mitt kk så kommer dom fan att få jobba för det...
GSXR1100R skrev:Honda har feta tillbehör, plog, harv och dyngspridare, fullt kompatibel med Enmassa Fergusson.
Jag ska nog skaffa en XR till hösten, det ser asballt ut, säg inget till RR grabbarna
Nej, jag tar mitt straff som en sparkad hundvalp, men jag är iaf ingen ynklig smitare.Felix skrev:Ugluk tar straffet som en MAN
Sen skall han ju bli farsa med, kan tänka att sånt maler i bakhuvudet..
Seizure Later skrev:...
Vill du tjuvtitta kan du se på min senaste här: Tindra som nyfödt
Ugluk skrev:Länsman ryckte lappen kl 19:56 i kväll.
Övade starter vid en serie rödljus på Tycho Hedéns väg här i Uppsala. En civilbil låg visst bakom och dom mätte upp en snittfart på 102,9 km/h på 70-sträckan. Fan vad dum man kan känna sig.
Ok, bring it on..
Fan asså vad praktiskt med ett garage som ligger vid närmsta korsning. Bra tillgänglighet lixom...Kongo skrev:..snabbt in vid mitt garage som ligger vid närmsta korsning
GSXR1100R skrev:hahahah rätt åt Mårall tjerringen Uglyk han ba gneler på allah såm tjörr på slngen å ä ba så kola håpass att han får fängellse å en massa spö änntligen så ska han sluta gnela på oss såm wilar inne i stan
Näh.. Dom riggade nog det hela bara för att kunna sätta dit mig.. Mätte på folkabussen från 68 som körde ifrån mig precis innan och påstod att det var min mätning..Super-Henkan skrev:Just det... det gäller att busa vid rätt tillfälle...inte visste jag att en GPZ kunde gå så fort...
//Henrik
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |