SilverWolf
Medlem
Inte för att vara ogin, men ungefär sådär ser ju programeringen ut till min intergalaktiska penispump.
Va
Last edited:
Inte för att vara ogin, men ungefär sådär ser ju programeringen ut till min intergalaktiska penispump.
Jupp den är ju så djävla stor så jag måste trycka ner den till hälften för att det skall funka över huvud taget Funderar starkt på att göra en penisförminskning , så är det nån som behöver en svällkroppsdonator så skicka ett pm
Jupp den är ju så djävla stor så jag måste trycka ner den till hälften för att det skall funka över huvud taget Funderar starkt på att göra en penisförminskning , så är det nån som behöver en svällkroppsdonator så skicka ett pm
Pm? Det är väl inget att skämmas över. Jag kanske kan ha användning av 2-3 cm. Vad är kg-priset?
Edit: ska du krympa den har jag den komprimator som jag använde när jag krympte mig själv en gång i tiden. Jag var 1.97 förr, men nådde inte stopp-knappen så det blev 1.61..
Pm? Det är väl inget att skämmas över. Jag kanske kan ha användning av 2-3 cm. Vad är kg-priset?
Edit: ska du krympa den har jag den komprimator som jag använde när jag krympte mig själv en gång i tiden. Jag var 1.97 förr, men nådde inte stopp-knappen så det blev 1.61..
Fan vad du ljuger, du var bara 1.92
Får väl också ta och köpa mig en penispump nu när den andra peisförlängaren ska säljas...
fan va här va tyst...
- Mamma, äter du lampor?
- Varför tror du det, lille vän?
- Jag hörde när när du sa till pappa i går kväll att om du släcker lampan tar jag den i munnen.
erkänn att du skrattade när du läste den
okej då men bara liiiite
Du har för lite att göra!
Nu vill jag inte vara en "bitch" men kan man inte jobba som lärare även om man behöver kryckor eller rullstol?ja för tillfället men snart blir det till att kriga mot f-kassan som vill utförsäkra mig nu. Det blir inte direkt bättre av att min läkare skriver väldigt konstiga formuleringar i sjukintyg och brev till f-kassa. T ex så skriver han att jag inte har några ortopediska restriktioner, vilket jag tycker e jäääkligt märkligt eftersom jag har ett ben som har växt ihop fel och som fortfarande läker vilket innebär att jag bara får belasta till smärtgränsen(restriktion). Så först ska jag få min läkare att skriva rätt sen ska handläggaren på f-kassan kunna fatta det hela också. Allt detta kommer att bli jävligt spännande med tanke på att jag har återbesök bokat den 6:e feb å senast den 8:e feb måste f-kasssan ha nya handlingar ifrån min läkare annars blir jag utförsäkrad.
Nu vill jag inte vara en "bitch" men kan man inte jobba som lärare även om man behöver kryckor eller rullstol?
Nu pratar jag inte om förskollärare på "dagis" då mesta tiden tillbringas på golvet eller med ett snorigt barn hängande runt halsen eller i famnen. Kryckor och begränsad rörlighet är då inte ett option.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|