Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Jupp den är ju så djävla stor så jag måste trycka ner den till hälften för att det skall funka över huvud taget:huvet:gnissla Funderar starkt på att göra en penisförminskning , så är det nån som behöver en svällkroppsdonator så skicka ett pm:tummenupp

Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jupp den är ju så djävla stor så jag måste trycka ner den till hälften för att det skall funka över huvud taget:huvet:gnissla Funderar starkt på att göra en penisförminskning , så är det nån som behöver en svällkroppsdonator så skicka ett pm:tummenupp

Pm? Det är väl inget att skämmas över. Jag kanske kan ha användning av 2-3 cm. Vad är kg-priset?

Edit: ska du krympa den har jag den komprimator som jag använde när jag krympte mig själv en gång i tiden. Jag var 1.97 förr, men nådde inte stopp-knappen så det blev 1.61.. :hoppa

Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Pm? Det är väl inget att skämmas över. Jag kanske kan ha användning av 2-3 cm. Vad är kg-priset?

Edit: ska du krympa den har jag den komprimator som jag använde när jag krympte mig själv en gång i tiden. Jag var 1.97 förr, men nådde inte stopp-knappen så det blev 1.61.. :hoppa

Om det blir av så har jag så det räcker till er alla.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200

Fan vad du ljuger, du var bara 1.92

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Får väl också ta och köpa mig en penispump nu när den andra peisförlängaren ska säljas...

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Hoj
Honda VTR1000F -98
- Mamma, äter du lampor?
- Varför tror du det, lille vän?
- Jag hörde när när du sa till pappa i går kväll att om du släcker lampan tar jag den i munnen.

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Du har för lite att göra!

ja för tillfället men snart blir det till att kriga mot f-kassan som vill utförsäkra mig nu. Det blir inte direkt bättre av att min läkare skriver väldigt konstiga formuleringar i sjukintyg och brev till f-kassa. T ex så skriver han att jag inte har några ortopediska restriktioner, vilket jag tycker e jäääkligt märkligt eftersom jag har ett ben som har växt ihop fel och som fortfarande läker vilket innebär att jag bara får belasta till smärtgränsen(restriktion). Så först ska jag få min läkare att skriva rätt sen ska handläggaren på f-kassan kunna fatta det hela också. Allt detta kommer att bli jävligt spännande med tanke på att jag har återbesök bokat den 6:e feb å senast den 8:e feb måste f-kasssan ha nya handlingar ifrån min läkare annars blir jag utförsäkrad.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
ja för tillfället men snart blir det till att kriga mot f-kassan som vill utförsäkra mig nu. Det blir inte direkt bättre av att min läkare skriver väldigt konstiga formuleringar i sjukintyg och brev till f-kassa. T ex så skriver han att jag inte har några ortopediska restriktioner, vilket jag tycker e jäääkligt märkligt eftersom jag har ett ben som har växt ihop fel och som fortfarande läker vilket innebär att jag bara får belasta till smärtgränsen(restriktion). Så först ska jag få min läkare att skriva rätt sen ska handläggaren på f-kassan kunna fatta det hela också. Allt detta kommer att bli jävligt spännande med tanke på att jag har återbesök bokat den 6:e feb å senast den 8:e feb måste f-kasssan ha nya handlingar ifrån min läkare annars blir jag utförsäkrad.
Nu vill jag inte vara en "bitch" men kan man inte jobba som lärare även om man behöver kryckor eller rullstol?
Nu pratar jag inte om förskollärare på "dagis" då mesta tiden tillbringas på golvet eller med ett snorigt barn hängande runt halsen eller i famnen. Kryckor och begränsad rörlighet är då inte ett option.

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Nu vill jag inte vara en "bitch" men kan man inte jobba som lärare även om man behöver kryckor eller rullstol?
Nu pratar jag inte om förskollärare på "dagis" då mesta tiden tillbringas på golvet eller med ett snorigt barn hängande runt halsen eller i famnen. Kryckor och begränsad rörlighet är då inte ett option.

jo det är ett alternativ som faktiskt stämmer överens med min utb. men det är inte aktuellt just nu, Dock vill jag påstå att en bra lärare rör sig lika mycket på en förskola som i ett klassrum. Planen har alltid varit att börja 25% nu i mars å sen gradvis öka efter förmåga. För att underlätta det hela kommer jag byta en avdelning med enbart 5-6 åringar (alla andra avdelningar har blöjbarn). Jag måste ha möjlighet att både kunna stå och sitta beroende på vad som känns bäst för knät, vilket komiskt nog jag har möjlighet till som förskollärare.

Jag hade kunnat köpa försäkringskassan syn på det hela om jag hade varit vid slutet av min rehab /nu blir det inte bättre än så här. MEN jag har gjort framsteg för varje vecka som har gått sen jag äntligen fick en ortos och kunde börja träna benet ordentligt.

Lek med tanken att jag idag blir utförsäkrad: jag tvingas säga upp mig ifrån mitt jobb, 5 veckors karens innan a-kassa, sen ska jag lyckas hitta ett nytt jobb (givetvis kommer jag då söka jobb som lärare) å då ska jag konkurrera mot andra utbildade friska individer = nada chans. Även om jag skulle söka ett jobb som t ex teleförsäljare har jag vääldigt svårt att tro att någon skulle anställa mig om likvärdiga fast friska individer finns tillgängliga.

Så istället för att ge mig några månader till och låta mig återgå till mitt jobb å äntligen kunna sluta vara en ekonomisk belastning för samhället är det tydligen bättre att tvinga mig lämna min tillsvidare anställning å hoppas på att kunna hitta ett jobb.

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Så är det att vara en i hamsterhjulet. Äta sova jobba dö. Enda gången man verkligen var/är fri är när man gick på dagis eller när man blir pensionär..... :((

Speciellt försäkringskassan bara rasar, snart måste man väl teckna privata försäkringar som ska ta över den biten med, om det inte är politiken det är fel på så vet jag fan.
Hoppas du inte har lika mycket otur som kuazimudio bara, nästa gång du träffar honom så kam du ju uppdatera dig angående vad han fick för ersättning från sitt försäkringsbolag.

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...