SilverWolf
Medlem
I´m Baaaaack!
-"Jolanta, Jolanta, har vi någon svamp hemma?
- Ja, Geran, min inte som du kan äta!"
Haha hej igen silver! Skönt att fullmånen släppt sin förbannelse av dig!
Men jag är inte säker på om det verkligen släppt så därför har jag gjort ett litet test till dig.
GT är mest känd inom RoH för sin:
1. Svärfar
X. Längd, han är så j-vla kort!!
2. Purjolökslåda
När du hör orden blommor och bin tänker du:
1. Åhhh, kosmos!
X. Fredagskväll, fan va gött.. Höhöhö!
2. Mamma. Jag stack mig på ett bi.. Buhuhu!
Den gamle silverwolf var:
1. Dryg, jävligt, långsam, hade dåliga skämt, gammal.
X. Dryg, jävligt, långsam, hade dåliga skämt, gammal
2. Dryg, jävligt, långsam, hade dåliga skämt, gammal
Svarar du rätt på dessa tre frågor vet vi att du är du igen! lycka till!
nu så här på lördagseftermiddagen var jag lite uttråkad å höll på å städade lite, ser skinnstället i garderoben å tänkte " undra om ortosen får plats under stället" så jag slet fram byxorna, lirkade mig in i dem (var lika graciös som en full pingvin) till min stora förvåning fick fanimej ortosen plats under byxorna å knäsykyddet satt också rätt. Ett steg närmre bankörning nästa år faaan va jag längtar efter sommaren nu.
Kul att höra Anthony. Men för fasiken, du är född och uppvuxen i Skåne, här heter det
dase, eller om man ska vara lite finare, snabel, (I mitt fall).
Ortosen, vilket jävla namn.
Kul att höra Anthony. Men för fasiken, du är född och uppvuxen i Skåne, här heter det
dase, eller om man ska vara lite finare, snabel, (I mitt fall).
Ortosen, vilket jävla namn.
Min hette Köttflöjten från början tills Milla döpte om den till "Den kräkande draken" inte skånskt men sant.
Asså nu är det ju faktiskt så här att jag är född på Sri Lanka, men uppvuxen i skåne.
Förresten heter det inte dase... det heter black mamba
Anthony, aka EarthWorm Men för fan, detta fungerar icke.
Rättning i ledet nu. Anthony, f r o m nu så heter det dase. Oavsett eventuell kulör!
PunGKT!
Nu är jag jävligt trött på att Snickra&Såga, nu ska här drickas sprit!
Någon annan än jag och Krille som har varit ute och rullat idag? Jämrans fjollor!
Jag har varit ute och rullat idag. dock inte på 2 hjul men ändock rullat'
Finns black mambas på sri lanka? Trodde bara de hade black daggmask! :arsle
Nu menade jag med fordon!
Asså nu är det ju faktiskt så här att jag är född på Sri Lanka, men uppvuxen i skåne.
Förresten heter det inte dase... det heter black mamba
FK, Black Mamba var och kanske fortfarande är en kondom för underdimentionerade killar....
"Varför har ni slutat med Mamba kondomerna i sortimentet?
Mamba utgick ur sortimentet under 2008, detta eftersom det var liten efterfrågan och vi hade svårt att få så små volymer av vår tillverkare. Vi tittar på en ersättare till Mamba, som är en lite mindre kondom, och hoppas att vi ska kunna komma med en ny. Ledtiderna för den här typen av produkt är ganska lång för vi har höga kvalitetskrav och gör många tester innan vi tar in någonting nytt i sortimentet. Har du provat Profil eller Easy? Skillnaden i mått är Mamba 175mm lång x 51mm bred och Profil/Easy är 185mm x 52mm bred. Profil är insvängd framme vid ollonet vilket gör att den sitter lite tajtare men vissa upplever att Easy som är helt rak sitter bättre. Alla våra kondomer går att köpa via vår webbplats."
Källa:
http://www.rfsu.se/sv/Produkter/Van...produkter/Kondomfragor/Var-ar-kondomen-Mamba/
Lider med dig faktiskt.
Va fan. En hel söndag utan ett nytt inlägg? Har alla gått i ide? Har silvers kvinnliga sida kommit ikapp honom så att jan hellre målar naglarna än sitter på sporthoj? Förstod Barris inte att sopsäcken ska sitta över huvudet på partnern, utan satt den över sitt eget huvud och kvävts? Har VBK äntligen kommit fram till att tärningsformad är vinnande koncept i kroppsbyggnation och lagt sig för den eviga vilan i den tärningsformade "gropen" han grävt?
Nä fan, jag har haft en vanlig, MANLIG, hederlig bakfylla idag. Men efter ett par gals vin nu på eftermiddagen, så börjar det ordna upp sig
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|