Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
nej inte dill, med dom där jävla skumtomtarna är totalt jävla livsfarliga. Faaan vad dålig man blir av dom.
Se upp!

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Huvva grabbs i dag skulle ni vart med och kört.

1 cm hagel och sedan litta snöstorm på 111:an hem, ni fjolls hade kört ihjäl er kan jag lova. Bara Masar och silverrävar reder ut sånt...

Edit: en PB och vår lilla skadade Ripster hade kanske klarat det med lite tur.

Edit2: Riddich hade halkat ihjäl sig på nått kaffeställe...

Last edited:

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition

1 cm hagel och sedan litta snöstorm på 111:an hem, ni fjolls hade kört ihjäl er kan jag lova. Bara Masar och silverrävar reder ut sånt...

Edit: en PB och vår lilla skadade Ripster hade kanske klarat det med lite tur.

Okeeej superwoman, "du är allsmäktig"..

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp

Du har fått det om bakfoten igen farfar. Det är bara ni föråldrade gammla reliker som har tappat förståndet tillräckligt för att inte förstå att man parkerar hojen vid den här tiden på året :dummer:arsele

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Hoj kör man året runt. Annars kan man tjöpa bil, och hänga på Zatzy:arsele

Nej bil köper man för att slippa hagel,regn,snö,oväder,osv men som sagt när ålderns dagar kryper på så sjunker det som kallar förstånd undan och man blir en envis gammal surgubbe som ska försöka bevisa nått med att köra året runt.
Tycker bara att det är lite tragiskt att dom inte förstår att vi andra näst intill idiotförklarar dessa människor fast dom inte förstår det själva. Dom tror att dom e sååå häftiga när dom kör runder i minusgrader och misshandlar sina kroppar när vi med förståndet i behåll sätter oss i våra bilar och kör iväg med 20 grader i bilen och värme om rumpan :D

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Äh sluta, alla vet att svarta hatar snö. White men can't jump sägs det. Näää, black men can't ski!

haha jo logiskt sätt borde folk söder om ekvatorn inte ha mkt att säga till om när det gäller vintersporter... dock vill jag minnas att en svart kille sänkte sverige i hockey-vm nått år (Sverige-Kanada) så undantag finns överallt ;) ungefär som att en minimänniska skulle kunna sätta sig på en motard men på nått jäkla vänster lyckades du

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
haha jo logiskt sätt borde folk söder om ekvatorn inte ha mkt att säga till om när det gäller vintersporter... dock vill jag minnas att en svart kille sänkte sverige i hockey-vm nått år (Sverige-Kanada) så undantag finns överallt ;) ungefär som att en minimänniska skulle kunna sätta sig på en motard men på nått jäkla vänster lyckades du

Hahaha, Catfight!

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition

Haha det är väl som längdskridskoåkaren från Jamaica (rättning?) som vann os trots att han aldrig hade tävlat förut. :p

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Jag är ju numera världens snällaste spammare. Mitt tillstånd är gott. Jag fick t o m slippa min tröja med armarna på ryggen idag. Bara medicinen kvar nu:arsele

Krille och Henke, det håller på att gå överstyr i Gotlandstråden nu igen. T o m TS har börjat spamma.

MODERERA!

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Nä då silver, eftersom både jag och gt är av manligt kön kan vi diskutera utan catfight ( visst lite dödshot å sprängda brevlådor får man räkna med) Däremot du som trots att du klivit in i garderoben igen, inte har lyckats övertyga mig om ditt tillstånd ;)

Komigen fjollor, på varandra igen. Men akta manikyren och sminket:arsele

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Komigen fjollor, på varandra igen. Men akta manikyren och sminket:arsele

dude mr. T är tillbaka igen, mohawk fixad, efter påtryckningar ifrån andra kaanske det blir färgning oxå
men Sminket kan du fan behålla själv

Edit: va fan har du nu sniffat för nått ?!?!var ju bara ett ot-inlägg i gotlandstråden å det var ju ifrån miss silver ändå. släpp sargen å kom in i matchen för fan'!!

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping