Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Men vafan. står ju i trådnamnet att man får skriva vad fan man vill

Ja i denna tråden får du skriva precis vad f-n du vill. T o m sådana outtalade sanningar som att Krille har en li... ...... ......., och att Ridiculus ..... ...... ......, och att Wulcan ..... ....... ....... .......:tummenupp

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
va fan det var länge sen någon skrev nått... Silver, släpp barbiedockan å antasta tangentbordet istället

Barbiedocka behöver jag inte, jag är gift. Jag "snickrar och sågar" dygnet runt nästan. Bygger Raceovanvåning på huset:yoparty

Fasiken viken slideväder det var när jag körde till jobb idag:D

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Barbiedocka behöver jag inte, jag är gift. Jag "snickrar och sågar" dygnet runt nästan. Bygger Raceovanvåning på huset:yoparty

Fasiken viken slideväder det var när jag körde till jobb idag:D

Då är nästa minimotokörning på din ovanvåning? :D

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Jag har tänkt till. Men det funkade inte riktigt.
Är det någon som kan förklara för mig varför man släpar in ett jävla träd i huset, som står där i max två veckor, hänger en massa grejor i, som inte hade fått komma in i huset annars. Passar inte alls med inredningen för övrigt.
Och inte nog med det. En granjävel kostar 400 spänn. Ett tredjedels backdäck till hoj. Vaffor gör di på detta viset:va

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Köp en plastgran då snåljåp, den kan du ha år efter år......

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
Är det någon som kan förklara för mig varför man släpar in ett jävla träd i huset, som står där i max två veckor, hänger en massa grejor i, som inte hade fått komma in i huset annars. Passar inte alls med inredningen för övrigt.
Och inte nog med det. En granjävel kostar 400 spänn. Ett tredjedels backdäck till hoj. Vaffor gör di på detta viset:va

Julen är bara skit. Som igår till exempel. Först fick jag punktering på bilen. Sen pcka datorn ihop. Och i morse glömde jag ciggen hemma.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
För att sambon vill och lilleman tindrar med ögonen pekar och säger "papa, uuuuuuujjjh, papa, uuuuuuuuhjjj"
I övrigt håller jag med dig, helknäppt är vad det är.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
För lillemans skull kan jag förstå det., Men fan, min minsta är ju 18, hon tindrar bara med ögonen och säger: -Pappa uuuujjjjhhh, när hon får låna någon av bilarna, eller är på lyset.

När ska du förresten sluta att leva i synd, och göra en ärbrar, hmmm, kvinna av Tingeling?

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Hoj
För lillemans skull kan jag förstå det., Men fan, min minsta är ju 18, hon tindrar bara med ögonen och säger: -Pappa uuuujjjjhhh, när hon får låna någon av bilarna, eller är på lyset.

Nämen, har silver också ett byte i "rätt" ålder! Vet wulcan om det? ;P

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Nämen, har silver också ett byte i "rätt" ålder! Vet wulcan om det? ;P

Det är bara att försöka: Jag har en hagelsprakare bredvid sängen och en en batong innanför dörren. Stick in nosen, så kommer du att låta som Gardell när Mark Lewengood kommer till:ajjabajja

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning