Nyteknik
Bannad
oFFkeFF skrev:Hehe, eller så blir han hemskickad enligt sin egen lag![]()
Hörnu: Det finns faktiskt regler. Och de är till för att följas.

oFFkeFF skrev:Hehe, eller så blir han hemskickad enligt sin egen lag![]()
Nyteknik skrev:Hörnu: Det finns faktiskt regler. Och de är till för att följas.![]()
Axxexs skrev:Finns sånna regler. Dom får man hemskickat någon vecka innan racen (Tillägsregler/TR).
Är lite olika beroende på banorna i SM, men i SO gäller 20:00-08:00 på alla banorna!
Haha, den levande legenden Tjippen (chippen, czippen, whatever) bestämde sig för att bööörna slut sitt bakdäck i depån på lördagkvällen nån gång under 1998. Han fick inte heller köra. Synd, för han hade nog kunnat vinna.Axxexs skrev:I Karlskoga för något år sen så fick en supersportförare inte köra på söndagen pga att hans mekar, som varit lite berusade, startat upp den ena hojen och gasat lite när depåtystnaden gällde!! (var efter midnatt visserligen)
Det är väl dom enda som fungerar vid tiderna depåtystnaden gäller?Chris Ash skrev:Gäller inte depåtystnaden bara störande ljud? Såna som produceras av racebussarna,lastbilarna och 4-taktshojarna.![]()
Mattias skrev:Haha, den levande legenden Tjippen (chippen, czippen, whatever) bestämde sig för att bööörna slut sitt bakdäck i depån på lördagkvällen nån gång under 1998. Han fick inte heller köra. Synd, för han hade nog kunnat vinna.![]()
GSXR1100R skrev:*Läs han har förmodligen inte berättat hela sanningen där hemma i stugan*
Jag HAR varit gift en gång i tiden, gift är precis som det låter inget vidare.Goodstuff skrev:Hur fan visste du det?![]()
abstruse skrev:NEEEEEEEEEJ!
Men Gustav...![]()
(Det kommer säkert slinka ur mig ett grattis den 28:e, knappt hörbart, men ändock...)
GSXR1100R skrev:Jag HAR varit gift en gång i tiden, gift är precis som det låter inget vidare.
Teddy skrev:Jag glömde i mitt tidigare inlägg att säga som Henrik Nordgren sade till mig:
"Lycka till Gustav och glöm inte att varmköra tidigt på morgonen".
Hi hi...Visst är den bra? Jag gillar den skarpt.
![]()
Goodstuff skrev:Sanningen att säga så är min sambo alldeles för smart för att lura dessutom är hon godhjärtad nog att låta mig hålla på med det jag gillar - under kontrollerade former såklart. Personligen kunde jag inte få en bättre blivande fru!
abstruse skrev:Dj*vla smilfink! Säg som det är, hon läser här på forumet också...![]()
![]()
Och det säger du, übertoffelhjälten.abstruse skrev:Dj*vla smilfink! Säg som det är, hon läser här på forumet också...![]()
![]()
valmers skrev:Och det säger du, übertoffelhjälten.
Don Quixote skrev:Lite sent men även jag får ta och putta in ett grattis! Tror det är helt rätt för dig det här Gustav. Ska bli roligt att se vad du kan prestera på den hojen. Det gick ju faktiskt inte långsamt på din traktor i höstas!
Duktigt med delar verkar det ha följt med också. Vad säger tanten om det här?
Skrot? Den ser ju helt fantastisk ut!Goodstuff skrev:Det är ju svårt att skaffa en mer annorlunda cykel än den jag hade tidigare så vi får väl se hur det går...
Sandra sa citat: "Den ser ju mest ut som skrot men bara du är nöjd så blir jag glad."
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|