jo fast nu är en noshörning som är brunstig inte speciellt vanliga här i sverigeStuff skrev:Ja, allt är ju möjligt. Teoretiskt sett kan han också ha blivit attackerad av en brunstig noshörning på rymmen från zoo. Men man får ju göra en rimlighetsbedömning och dra sina slutsatser efter den. Min är att han har snott hojen och ville testa hur fort den kan gå. För den skull är det inte rätt åt honom, absolut inte. Men mina sympatier blir mindre.
men att motorcyklar och bilar är pappersbytt eller omgjorda för att se ärliga ut betydligt mer vanliga
det är det jag vill påpeka innan man dömmer något
att man skrämer skiter ur någon är inte mer än rätt..fast hade han grävt ner honom någonstans tycker jag det är en bra bit över gränsenNicko@K.A.P skrev:Kan dock förstå folks frustration över svenska rättsystemet. Inte minst efter det här med Adnan & Co.
Verkligheten lär nog hinna i kapp människor som mer lr mindre ägnar sig åt sådana omfattande stölder tids nog ändå.
En gammal barndomsvän blev av med sin Ninja förra våren. Oturligt för tjuven var ägaren med i Brödraskapet. Det hela löstes efter en snabb konversation och tjuven gick därifrån med hjärtat i halsgropen bokstavligt talat
Numera sitter det en dekal på tanken "Property of ***"
Han har inte fått ett fingeravtryck på hojen sen dess
man lär sig bäst om man blir riktigt rädd ...tror nog inte den snubben snor någon mer båge