Hmm inte bra att svika gixxerklubben ju nu blev jag med sugen på en citymoppe för bakhjulsbombning
Är affären helt klar? Grattis isåfall till nya hojen..
Blev det en gixxer i väntans tider
Hmm inte bra att svika gixxerklubben ju nu blev jag med sugen på en citymoppe för bakhjulsbombning
Är affären helt klar? Grattis isåfall till nya hojen..
Blev det en gixxer i väntans tider
Jepp de blev de Sålde det engelska fuskbygget som led av Lukas förbannelse i elsystemet och tjöpte en gixxer istället, hade aldrig haft en sukka så kände att jag behövde testa en sån
GRATTIS dude
Fast den är ju inte bra att skjutsa på, så nu köper du väl en till hoj till L.
Jepp de blev de Sålde det engelska fuskbygget som led av Lukas förbannelse i elsystemet och tjöpte en gixxer istället, hade aldrig haft en sukka så kände att jag behövde testa en sån
Mysig eftermiddagstripp med Sportis och Korven idag. Samlades vid Donken i Köping för att köra den klassiska Oti-repan och började med att åka och tråka Gabor lite (som inte fick komma ut och leka) . Lagom tempo och trevligt sällskap. Korven fick nog en liten pulshöjning när vi mötte en bil på vår sida vägen efter en kurva men det var aldrig nära.
Själv börjar jag så smått vänja mig vid min gröna springare... fast responsen kommer jag nog aldrig vänja mig vid... Satan vad det drar när man vrider på rullen och det oavsett vilken hastighet man håller!
Mysig eftermiddagstripp med Sportis och Korven idag. Samlades vid Donken i Köping för att köra den klassiska Oti-repan och började med att åka och tråka Gabor lite (som inte fick komma ut och leka) . Lagom tempo och trevligt sällskap. Korven fick nog en liten pulshöjning när vi mötte en bil på vår sida vägen efter en kurva men det var aldrig nära.
Själv börjar jag så smått vänja mig vid min gröna springare... fast responsen kommer jag nog aldrig vänja mig vid... Satan vad det drar när man vrider på rullen och det oavsett vilken hastighet man håller!
Var det dig jag mötte på suraåsen typ 19:30 ikväll? Var en spygrön kawa 10a
Japp, fin repa i lagom tempo, fortare än så där behöver det aldrig gå
Ja, hem har man ju alltid mer bråttom...ja det gick lite fortare på några rakor efter kolsva på hemvägen..
Jajjamensan! Misstänkte att det var du!
jobbig söndag blir värre... Vet vem det var som körde ihjäl sig i falkenberg idag. Kände inte honom men min vän gör det & vad säger man för å trösta en ledsen vän i detta skede? =(
Aaha, då trodde jag rätt jag med Åsen var riktigt trevlig ikväll, ingen skit på vägen och lite trafik.
Absolut... Fast jag hade en bil bakom mig som hängde på och då får jag alltid civilsnutparanojja så jag fick ta det lungt ett tag.
...Kan någon dela med sig av ett riktigt eländigt, drygt och kanske rent av smärtsamt bekymmer så jag kan må lite bättre?
Doh! Går hjälmen från England imorgon så vet man ju av erfarenhet att man har UPS knackandes på dörren på måndag.
Kan någon dela med sig av ett riktigt eländigt, drygt och kanske rent av smärtsamt bekymmer så jag kan må lite bättre?
OM den går iväg imorgon. Beställde nytt skinnställ från England när vi skulle börja racea, jodå stället hade dom hemma, efter tre månader bad jag dom fara o flyga.
Annars fixar silvertejp det mesta.
Jag har lite ont i halsen...
jag har sovit i en timme på em nästan varje dag, du anar inte hur tröttsamt det är.Tack, gjorde dagens ilandsproblem lite lättare! Krya polarn'.
Dagens ilandsproblem, krukan man siktat in sig på finns på en affär, där man har stängt idag - plastbitar formligen ramlar av den förb... araihjälmen, så visiret hänger på kvart...med annalkande shk på söndag (och givetvis nada chans att köpa lite reservdelar till araien...varesig här hemma, eller i utlandet verkar det finnas på hyllan).
Och snål är man med (suring ) så int' fan pyntar jag nå' överpriser heller på den där shoein jag siktat in mig på (agvs ti-tech, etc sitter helt ok med, men de är dyrare hos fc-moto (mfl) än x-spiriten från affärn' i England, och Shoein sitter solklart bäst).
Doh! Går hjälmen från England imorgon så vet man ju av erfarenhet att man har UPS knackandes på dörren på måndag.
Kan någon dela med sig av ett riktigt eländigt, drygt och kanske rent av smärtsamt bekymmer så jag kan må lite bättre?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|