Fint väder idag och hunnit åka lite iaf.
Men det är nå fruktansvärt mycket poliser ute just nu :/
Så ta de lugnt om nån åker ut nu
får väl lägga in den trísta men även positiva uppgiften att jag fick en spricka i båtbenet i högerhanden förra fredadagen ca 17:20. Det gjorde jävligt ont o jag sket i att åka å gipsa det till sönda kväll.. Dom sa det va en spricka.. ca 8-10 veckor med gips (nästan bara glömma vannen som ja tänkt skaffa). Men iaf att tur att det inte var hojj säsong!!!! =)
Tat lungt där ute..
...självsprack det???
T-bag kanske dricker för lite mjölk?!
får väl lägga in den trísta men även positiva uppgiften att jag fick en spricka i båtbenet i högerhanden förra fredadagen ca 17:20. Det gjorde jävligt ont o jag sket i att åka å gipsa det till sönda kväll.. Dom sa det va en spricka.. ca 8-10 veckor med gips (nästan bara glömma vannen som ja tänkt skaffa). Men iaf att tur att det inte var hojj säsong!!!! =)
Tat lungt där ute..
...du får väl låta frugan sköta't så högerhanden får vila lite?
Fin hoj, och jäklar vilket mysigt ljud
Lukta det fint inne efter det?
Annan topp sitter på nu med inslipade ventiler och nya ventiltätningar. Ventilspel och kamkedjespel injusterat. No more smoke
Blev en fullständig motortvätt idag. Blev riktigt rent. Det som återstår för en uppstart är rengörning av insugsbryggan och undersidan av tanken.
Planerna för säsong 2010 ändrades och det kommer läggas mer fokus på bankörning (gotland ring bla.) så jag kommer behålla denna trevliga hoj iaf en säsong till
Och därför kommer det slängas på ett par stålomspunna bromslangar, bättre bromsbelägg fram, och en renovering av framgaffel då teflontätningarna glappar lite.
Helt rätt, behålla när det är som bäst! Gotland ring skulle man gärna vilja bocka av som bana att prova
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|