Jag hade svärmor hemma hos mig lördag-söndag Jag tar hellre en liten hjärnblödning eller en släng av aids än att paja en helg på det viset
du hade säkert gjort nå dumt!
Jag hade svärmor hemma hos mig lördag-söndag Jag tar hellre en liten hjärnblödning eller en släng av aids än att paja en helg på det viset
du hade säkert gjort nå dumt!
Du har inte träffat min svärmor....hon hade fått nelson mandela sakna sin tid i fängelset....typ
Don efter person?
Man börjar sakta undra vad man gjort i sitt förra liv för att förtjäna detta!? Måste varit självaste faust eller belsebub för att lida så här mycket
Kruka på G...skall gå med UPS från njurpajskrubbarna idag...fan tro't.
Svärmorsornas svärmor
Snygg hjälm Kajenfiketposörhjälm.Kruka på G...skall gå med UPS från njurpajskrubbarna idag...fan tro't.
Ahaaaa, därför hojen brukar kallas för "sur"gixxer!
Ahaaaa, därför hojen brukar kallas för "sur"gixxer!
Det har geggat lite där du! Du är verkligen remsans hojmeck!
fixa det där och du har väl 26kw till våren
Upptäckte en spricka i den "blöta" cylindern . Sprickan går mellan en insugsventil och en avgasventil. Demontering imorgon (idag) får visa om det går att svetsa eller om det blir en "ny" topp.
Försvinner iaf pengar från banåkning2010-kontot
Tror jag är för outlaw för gixxern alltså. Den pallar inte trycket!
Lördag 1200 lastas släpvagnen med 1st minicrolle och in i bilen med Mini Evis och Evis och mig själv ;-) för att ta oss till grushimlen för barn .... möter strax upp Trixter med MiniTrixaren ..... Starta crolle och sen eldar Mini Evis iväg .. Då anländer Gabor2 med MiniGabor och 2 crollar till ;-)
Mini Gabor är snart dressad och ger sig ut i full kareta Nu är det snart dags för det största barnet ...Gabor2 på sin fiddy ....
Efter en del "supermanklädbyten" så kom MiniTrixarn ut på Cross för första gången och som pappa så var det snart full gas och nääästan knäskrap
Det enda som oroade barnen en kanondag som denna var den ständigt gasande fiddygalningen som racade med dom och var tvungen att burna fast fiddyn i gruset
Supernice dag vi gört igen
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |