T-Bag
Demented Moron
Nått jag glömde att skriva var att det var 200 bredd på däcket jag fick av neonmannen.. vet inte om det kändes bättre eller inte.. kändes väl i princip lika jävligt..
igår: Sura-göteborg-orust
idagrust-strömstad-halden-fredrikstad-massa småvägar i norge-Ørje-markan-Sura
som fortpelle sade:
Ont i röva: Check
en till hoj hämtas imöra, en r6 årsmod 2006! När är nästa knix?
En till hoj hämtas imöra, en R6 årsmod 2006! När är nästa Knix?
Har man tid att köra 3 hoja..märkesfreakSkall man ha en R6 så skall det vara minst en 2006:a, ride by wire och allt tror jag
På tal om knix så hörde jag att natten efter vi hade varit där(tror jag det var el om det var natten till söndagen?)Så blev de av med alla gocartar på banan där :-( Hoppas det inte påverkar vårat vara eller icke vara där så de hade försäkrat och inte förlusten blir för stor för banägaren.
Det var natten innan, och det hade hällts olja/diesel på kartbanan...ryktet går att det hände direkt efter att det blev grönt ljus för asfaltering av depåområdet runt motardbanan..
Det har varit grinigt förut från grannverksamheten inne på området, och det är inte cross/endurolirarna..
Offroad killarna med 4 hjulTråkigt att det blir så.
Gocartarna är ju säkert iaf ett beställningsjobb, säkert redan i någon öst/baltic stat..
tror det blev ca 130mil i sadelnHur många mil blev det i röven då
Kan ju vara andra med, men grinigt har det varit från de som åker runt-runt-runt...
Har man tid att köra 3 hoja..märkesfreakSkall man ha en R6 så skall det vara minst en 2006:a, ride by wire och allt tror jag
Roligaste minnet för mig men kanske inte för neonmannen var när han gav rapport hem:
"den bluddrar och höll på att slänga av mig"
"den har käkat upp ett bakdäck till"
Det är nu jag förstår att hojjen är mer än en maskin det är en varelse som straffar en hårt om man inte smeker den rätt..
Tillökning i garaget, ban&instruktörsmoped, med betoning på moped.
Jäklar så underlig känsla när man är van med den brutala 1098an, men vad smidig den är...blir nog skoj i böjarna.
Kul! Då är det snart dags för licens och deltagande i R600 för dig .
Nja, tävlandet blir det nog inget med av, lider av taskig tävlingsinstinkt. Men licenskurs osv blir det.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|