Grym bild ser ut som ett fotomontage
...fick samma känsla här. Ser inte helt safe ut...
....så här ser jag det.. Om Neonmannen hade setat mer upprätt hade han kunnat tagit ett tajtare spår (plockat många tiondelar), inte behövt lägga ned hojjen så mycket, fjädringen hade jobbat bättre och han hade kunnat lagt ännu mer gas tidigare i kurvan..
..var nog mer den 125:an jag tänkte på...men det ser ju ut som ettjufämman är på väg att norpa spåret.
...man ser ju vem som ser snabb ut och vem som är det.. han med cykeldäcken tog lite mer höjd i högern och sticker in framhjulet och drar förbi..
Att en hög med däck kan göra en så glad. Tyvärr medförde det ju även att plånboken blev tom, men det glömmer man snart bort.
Kan tycka att gruppindelningen var lite annorlunda. I vår grupp, oreggad, hade man slängt in allt från några glada rookisar till gat 125;or. Den stackarn på 125;an varvade jag 3-4 ggr per pass. Jag hoppas att han/hon inte kände sig ”överfallen” när vi dundrade förbi. Ibland kom man onödigt nära. Men det blir lite svårt med avståndsbedömningen när man har en hastighetsskillnad på 100-170 km/h beroende vart på banan man kom ikapp . Sen för att inte tala om alla ” gulvästar” som envisades med att köra i vår grupp .
Jag hade hoppats att sanningen aldrig skulle komma fram... Tyvärr så var det precis som T-bag säger. Ettsjugofemman tryckte sig om på innern och bokstavligen pressade sig förbi, varpå jag tappade konceptet helt och missade spåret och apex med flera meter . Det var så tight mellan oss att det fortfarande luktar tvåtaktsolja om Gixxern.
Jag kör facktis hellre med licens killar än gat killar
Ni licens killar visar mer hänsyn till gulvästar”
än va gat killarna gör!
De va faktis min andra bandag!
Så ni får ha lite förståelse att de gick så långsamnt
Har inget körkort en därför fick ja inte köra med dom andra.
APP APP de är en 4t!!!
Haha
Det är en Honda CBR 125R
Du behöver inte ursäkta dig för ditt tempo. Självklart ska du vara med och åka hoj. Det jag tänkte på var att hastighetsskillnad var onödigt stor. Den hade vart mindre om du kört i lugn grupp. Men jag förstår tänket om det var så att du inte har körkortet klart än.
Om det inte var 2-taktsolja som luktade, vad kan det då vart?... Kanske var jag som skt på mig av rädsla.
Tycker du ska byta avatar till den när du klipper neonmannen på innern..
Bankörning är ju utvecklande så det är bara o fortsätta på den inslagna linjen = skit i körkortet..
Ja tyckte de va en svin rolig dag och ni visade hänsyn
A lite hastighetsskilnad va de. Men bara lite
Jag har kört med gat grupper men gillade inte det alls.
Dom tog mitt spår hela tiden
Körde om mig när de va röd flagg. De gjorde min körning bara sämre.
Dom visade ingen hänsyn åt gulvästade.
.
äre rejs så äre!
De va ej rejs!
Hade mer förstårt om de va så i licens gruppen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor