Dagbokstråden

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Lunkan skrev:
Nej! Om den framfördes med båda hjulen i backen var det styvfarsan som snott den till jobbet och stajlade för kolegerna! Han har min utrustning oxå, och det är inte bra, jag har ju ett rykte att tänka på :yoparty
Han é helt såld på motard nu, ha ha, nästa år säljer han sin Virago 1200 o skaffar en Retard :hihi

Hände en kul grej oxå som jag måste berätta: Har en surgubbe här i byn som inte delar min uppfattning om hur Motard skall framföras på allmän väg :rolleyes: Han har stört sig mer än en gång på mig kan man säga och har väll försökt framföra sina åsikter genom att vifta o hutta me nävarna när man kommer "glidande" :hihi
Å så i veckan fick han nog o sprang ut i gatan och hutta me nävarna när han hörde motarden! Jag skulle vilja sett gubbens min när styvfarsan tog av sig hjälmen och frågade -Å va i helvete vill du.... :banana ha ha ha! Nu tror han att motardligisten är en gubbe med 50 års kris, ha ha ha....Yyyeeeessss.

Åh jädrar va kul!! Jag skulle gett nästan vad som helst för att se hans min :rofl :rofl :rofl
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Mycket fin dag!! :) När väl vinet man drack igår hade lämnat kroppen(nej nej, ingen bakfylla det är bara för amatörer och alkisar) så passade jag på att ta en mycket fin kortare dagstur, ca 8 mil blev det ialla fall. Men usch vad tråkigt när man åker i skuggpartier där inte vinden kommer åt och massa löv på vägen, man blir ständigt påmind om att det börjar obönhörligen närma sig vinterförvaring.. :(
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Pejo skrev:
2005-09-27 : Öppnade en flaska Laphroaig, 10 årig, original cask strength.
Voine va mums!

Vafalls! Vardagssuper du :va Eller kanske firas något, man kan väl inte dricka whiskey på en blank Tisdag, el kanske lite förkylning DÅ kan man ta sig en rackabajsare men bara en liten rackare..
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
sporTlovEr skrev:
Vafalls! Vardagssuper du :va Eller kanske firas något, man kan väl inte dricka whiskey på en blank Tisdag, el kanske lite förkylning DÅ kan man ta sig en rackabajsare men bara en liten rackare..


Såh lugna sig lite. Tjöpte i helgen, måste ju provsmaka en liten en i alla fall :tungan
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
TinaTjejen skrev:
bläääh,
whisky e för gubbar :död

I vanliga fall brukar jag bli lessen när folk kallar mig gubbe, men när du gör det så är det bara härligt. :tungan

Håll dig du till alko-läsken så blir det nog bra :tummenupp
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Pejo skrev:
I vanliga fall brukar jag bli lessen när folk kallar mig gubbe, men när du gör det så är det bara härligt. :tungan

Håll dig du till alko-läsken så blir det nog bra :tummenupp
Jag tycker du ska börja med Baileys istället.. man blir lixom....fluffig av det :)
Alla som dricker whisky på teve e gubbar å allt som visas på teve är sant. Väl?
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
r matte skrev:
varför de nu då
Vad sägs om: Snyggare Snabbare Smidigare

sporTlovEr skrev:
Överger du Kåteeemm? Blågult, det är väl en såndära mekarmaskin, med täta oljebyten.. :rolleyes:

Ladda upp bild på skönheten :tummenupp

Nu äre Husa som gäller, skulle gärna posta en bild om det inte vore så att brorsans förra tjej snott digitalkameran för att lägga ut lite nakenbilder på Lunarstorm :hihi (hojen é helt orginal så det är inte så mycket o se!)

Ska iväg o plocka bort strypningarna nu o sen köra in den lite! Få se om man hinner byta olja ikväll :lol
 
Last edited:

WaZZe

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525exc-06 mutard och en URretta samt R1 kråssplejn
Lunkan skrev:
Vad sägs om: Snyggare Snabbare Smidigare



Nu äre Husa som gäller, skulle gärna posta en bild om det inte vore så att brorsans förra tjej snott digitalkameran för att lägga ut lite nakenbilder på Lunarstorm :hihi (hojen é helt orginal så det är inte så mycket o se!)

Ska iväg o plocka bort strypningarna nu o sen köra in den lite! Få se om man hinner byta olja ikväll :lol

TjiTT! Du måste vara heeelt galen. En Husa, hur vågar du :7peta :lol
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
ha ha han som avrådde mig från husa. ba ha det va bara för han ville ha en själv :fatta!
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
Min hoj blev stulen inatt!

Tur att det inte var nån utav motorcyklarna utan min Mountainbike :hihi
Det var väll nån fattig jävel som inte orkade till krogen!

Inte för att det var nån dyr cykel, med det var min träningshoj med step-in pedaler o lite annat smått o gått! Det var iaf kallt o jobbigt o hem!

Surt, nu måste jag ju köpa en ny! Blä, kunde ha köpt slicks för dom pengarna!

Hojen é iaf lätt o känna igen, En Miata som är silver med vita däck, gula step-in pedaler o lite dekaler! Ser jag nån med den så ska jag köra över han/hon med motarden!

Utan å va det minsta fördomsfull så tror jag att det är stört chans att jag hittar den någonstans på Nygård :rolleyes:
 

Millis

Fd. Pink_dreams
Gick med
20 May 2005
Ort
Västerås
Hoj
-99, Honda Hornet
Man får fan inte ha nåt i fred nu för tiden!

Har förresten en skeppshult Typ damtralla till salu:D


Lunkan skrev:
Min hoj blev stulen inatt!

Tur att det inte var nån utav motorcyklarna utan min Mountainbike :hihi
Det var väll nån fattig jävel som inte orkade till krogen!

Inte för att det var nån dyr cykel, med det var min träningshoj med step-in pedaler o lite annat smått o gått! Det var iaf kallt o jobbigt o hem!

Surt, nu måste jag ju köpa en ny! Blä, kunde ha köpt slicks för dom pengarna!

Hojen é iaf lätt o känna igen, En Miata som är silver med vita däck, gula step-in pedaler o lite dekaler! Ser jag nån med den så ska jag köra över han/hon med motarden!

Utan å va det minsta fördomsfull så tror jag att det är stört chans att jag hittar den någonstans på Nygård :rolleyes:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top