Dagbokstråden

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Idag! Just idag blev jag pappa till en Yamaha R1 -01 :banana Känns fint. kommer lite bilder imorn! Det är fan julafton än! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så nu ska man få ratta en rad4a och hittills är jag mer än nöjd :yoparty

Natti natt gott folk!
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
SimmPsi skrev:
Idag! Just idag blev jag pappa till en Yamaha R1 -01 :banana Känns fint. kommer lite bilder imorn! Det är fan julafton än! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så nu ska man få ratta en rad4a och hittills är jag mer än nöjd :yoparty

Natti natt gott folk!

Jippi jippi hurra hurra!!!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
SimmPsi skrev:
Idag! Just idag blev jag pappa till en Yamaha R1 -01 :banana Känns fint. kommer lite bilder imorn! Det är fan julafton än! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så nu ska man få ratta en rad4a och hittills är jag mer än nöjd :yoparty

Natti natt gott folk!


G R A T T I S !!! Uppdatera avataren :tummenupp Skynda långsamt, krävs tillvänjning med effekökning, men ack ack så kul :)
 

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
R6+yz426+wr450
SimmPsi skrev:
Idag! Just idag blev jag pappa till en Yamaha R1 -01 :banana Känns fint. kommer lite bilder imorn! Det är fan julafton än! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så nu ska man få ratta en rad4a och hittills är jag mer än nöjd :yoparty

Natti natt gott folk!

Härligt! Nu är det bara att smiska sta! GRATTIS! :tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
sporTlovEr skrev:
G R A T T I S !!! Uppdatera avataren :tummenupp Skynda långsamt, krävs tillvänjning med effekökning, men ack ack så kul :)

Själv går jag o funderar på twin.... :skrämd
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Askalas! :yoparty :yoparty :yoparty

SimmPsi skrev:
Idag! Just idag blev jag pappa till en Yamaha R1 -01 :banana Känns fint. kommer lite bilder imorn! Det är fan julafton än! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så nu ska man få ratta en rad4a och hittills är jag mer än nöjd :yoparty

Natti natt gott folk!
 

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Ort
sätrabrunn
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
SimmPsi skrev:
Idag! Just idag blev jag pappa till en Yamaha R1 -01 :banana Känns fint. kommer lite bilder imorn! Det är fan julafton än! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så nu ska man få ratta en rad4a och hittills är jag mer än nöjd :yoparty

Natti natt gott folk!

grattis mannen. välkommen till rad4A klubben
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Uj, uj, uj nu kommer det att gå dubbelt så fort med dubbelt antal cylindrar. :tungan
GRATTIS b.t.w
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag o "Gabor 2" och en arbetskamrat var o handlade på oss däck igår, så nu har doften av färskt gummi börjat sprida sig :tummenupp

FredR1k skrev:
Jag vet... Africa twin :7peta

Transalp ju :huvet :smasha
 

Bifogat

  • metzeler 2 (Medium).jpg
    metzeler 2 (Medium).jpg
    54.4 KB · Visningar: 56
  • metzeler (Medium).jpg
    metzeler (Medium).jpg
    71.4 KB · Visningar: 54

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
aRWe skrev:
Uj, uj, uj nu kommer det att gå dubbelt så fort med dubbelt antal cylindrar. :tungan
GRATTIS b.t.w


Jajjemen. Får man hålla i hatten när man ska vrida på rullen de första gångerna. Idag kommer bilderna upp, hann inte igår. Men nu får det ta och bli vår så man får åka ut och lufta av skinnstället lite. Eller var säger du aRWe? Du har förresten en fri tankning att ta igen sen trippen till Sala :)

BTW nån som ska till Carlbarks motor i Kumla, är en MC-mässa där 24,25 & 26 Februari. Nån som vart där tidigare om det är något sevärt?
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
SimmPsi skrev:
BTW nån som ska till Carlbarks motor i Kumla, är en MC-mässa där 24,25 & 26 Februari. Nån som vart där tidigare om det är något sevärt?

Jag ska inte dit, upptagen, men har varit på deras "mc-mässa" tidigare, i deras förra lokal. Kort sagt kan man väl säga att det är roligare än att stanna hemma, glutta på lite hojjar och knalla runt i deras lokaler, bli bjuden på lite kaffe o kaka. Kanske har dom dragit på lite mera i deras nya större lokaler.

Som sagt, roligare än att stanna hemma.
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Aha roligare än att vara hemma. Är ju positivt. Är på jakt efter ny hjälm samt depåstöd. förhoppningsvis kan man hitta något där till mässpris.:) Synd att på 2hjul mässan var i göteborg.
 

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
R6+yz426+wr450
SimmPsi skrev:
Jajjemen. Får man hålla i hatten när man ska vrida på rullen de första gångerna. Idag kommer bilderna upp, hann inte igår. Men nu får det ta och bli vår så man får åka ut och lufta av skinnstället lite. Eller var säger du aRWe? Du har förresten en fri tankning att ta igen sen trippen till Sala :)

BTW nån som ska till Carlbarks motor i Kumla, är en MC-mässa där 24,25 & 26 Februari. Nån som vart där tidigare om det är något sevärt?

Du ska du ha ett hack i ballen eller? :näsblod Upp med bilder nurå!!! :fatta!
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
SimmPsi skrev:
Idag! Just idag blev jag pappa till en Yamaha R1 -01 :banana Känns fint. kommer lite bilder imorn! Det är fan julafton än! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Så nu ska man få ratta en rad4a och hittills är jag mer än nöjd :yoparty

Natti natt gott folk!

kort, kort kort kort kort, vi vill se kort, kort kort kort...........
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Här kommer det kort kort kort kort :tungan Inte den bästa upplösningen men det ni får dras med :)
 

Bifogat

  • CAM_1570.jpg
    CAM_1570.jpg
    75 KB · Visningar: 66
  • CAM_1574.jpg
    CAM_1574.jpg
    118.1 KB · Visningar: 76
  • CAM_1579.jpg
    CAM_1579.jpg
    81.6 KB · Visningar: 84

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
SimmPsi skrev:
Här kommer det kort kort kort kort :tungan Inte den bästa upplösningen men det ni får dras med :)


Najs!! Ser snabb o blåe ut!

Fast jag hade nästan börjat hoppas på FredR1ks förslag för en stund... :pannkyss
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top