aRWe skrev:2099734Besökte lackeraren som har "stulit" mina kåpor i förrgår han har haft dom sen 2 jan och han har inte lagt en gnutta färg på dom, va f..n ska man göra, jag hotade med att polisanmäla honom. Jag blir så lack på sådana idioter.
aRWe skrev:han har haft dom sen 2 jan och han har inte lagt en gnutta färg på dom
Lunkan skrev:2100368Va fan! Vart lämna du in dom? Börjes ultrarapidlack AB? Ja lämna in en skärm å en dörr till Beemern på lack i vintras å det tog 3 dagar
Rabo Billakering AB
Det vart skitbra! Kolla in fulingen som hjälpte till med montering!!!
Lunkan skrev:Det vart skitbra! Kolla in fulingen som hjälpte till med montering!!!
axlL skrev:2100761Hej de ä axlL, och jag har fått en kompis i dag, som oxå bor i Tillberga
Och vem det är, hmmm lezze eller så osså körde han så konstigt...
Ser faligt ut!!
aRWe skrev:2099734Besökte lackeraren som har "stulit" mina kåpor i förrgår han har haft dom sen 2 jan och han har inte lagt en gnutta färg på dom, va f..n ska man göra, jag hotade med att polisanmäla honom. Jag blir så lack på sådana idioter.
gasolis skrev:2103127Jahoppsansa då var besiktningen avklarad. Nu eré bara ut o gasa
Bes.gubben knorrade lite om skyltbelysningen men efter en kort
överläggning blev vi överens. När han kom tillbaka efter provturen
tog han av sig hellmeten och sa.....
KOMMENTAR 1 : Oooh vilka bra frambromsar det är!
Njae sa jag, dom är rätt värdelösa i jämförelse med nya hojar.
KOMMENTAR 2 : Är det en fyrkolvsmotor?
Ehh, jaa det är det
Vicken mysig kille
gasolis skrev:2103127Jahoppsansa då var besiktningen avklarad. Nu eré bara ut o gasa
nc35 skrev:2107099skulle åka en sväng igår men då såg jag att det började läcka i framgaffeln så nu ska ja ut i garaget och riva isär! varför börjar det läcka, jag har ju kört över 20 mil i år och så kommer det nu!!
r matte skrev:2118200så nu står hojen på bilprovningen i hopp om att killen hinner kolla på den å själv sitter man hemma å vet inte om man ska skratta eller gråta
Pejo skrev:2118911Besiktning är alltid anus.... hur gick det till slut? Själv kom man undan med en bunt förmaningar (om bilen dårå)...
r matte skrev:2118921YYEEESSS ibland träffar man asskyssta människor. fick hojen besiktigad å utan anmärkning. livet känns bra igen
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|