Funatic skrev:2128363Kört en sväng till Skokloster med två trevliga prickar på Mille/Mille R.
Bytte hoj på hemvägen , Mille (R) går fantastiskt fint tycker jag!
Varning för kaffet på Skoklosters fik, riktigt svagt och ljummet. Duktigt att ta 40:- för en kopp "kaffe" (japp, kopp - inte mugg) och en ostmacka...
Funatic skrev:2128363Kört en sväng till Skokloster med två trevliga prickar på Mille/Mille R.
Bytte hoj på hemvägen , Mille (R) går fantastiskt fint tycker jag!
Varning för kaffet på Skoklosters fik, riktigt svagt och ljummet. Duktigt att ta 40:- för en kopp "kaffe" (japp, kopp - inte mugg) och en ostmacka...
sporTlovEr skrev:2137192Ni som skall med till Kinnekulle PASSA ryggen
Pejo skrev:2128476började blinka rött så fort man klappade till på gasen Bra chassi med mycket potential...
WestW skrev:2137714På vänster sida vid foten har du en spak du byter växel med.
aRWe skrev:2139691Jaaaaaaaaaaaaa jag har en Buse igen, efter 6 månader på verkstad för lackering så hämtade jag besten igår, lite skruva idag och sen blir det åka
nej, de e ju själva grejen. att slippa växlaPejo skrev:2137717Visste inte att man behövde använda den så ofta på motosykklar me mycke vriiiiiiiiiiiiid.
Pejo skrev:2137717Visste inte att man behövde använda den så ofta på motosykklar me mycke vriiiiiiiiiiiiid.
TinaTjejen skrev:2148374Var på SMC-kurs i Norrköping i helgen som var. (fre, lör, sön)
Många trevliga, vettiga människor och en bra kurs
Godkänd vart jag också.
Bl.a. har jag traglat manöverbana, tokbromsat bromsövningar och kört kurvtagning
Neee.... sporthojsinstruktörskursen och denna kursen har inget med varandra att göra, man måste inte ha gått igenom den ena för att bli den andra alltsåPejo skrev:2148484
Måste du gå avrostningsutbildning innan du får gå instruktörsutb. ? Har för mig att man i västmanland inte behöver bli avrostrare först, men i Uppland kanske man måste vara noggrannare med utbildningen...
ja det har varit en kanon helg!!. vet du om det finns nå bilder från kinnekulle?Pejo skrev:21600352006-05-12 - 14...
Fredag: Bankörning, var hjälpinstruktör på Kinnekulle
Lördag: Vilodag
Söndag: 2 spanjorer som vinnare i båda kungaklasserna inom motorsporten - Pedrosa i MotoGP, Alonso i F1.
Sämre helger har man varit med om...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |