Dagbokstråden

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Yes:tummenupp

QUOTE=SGM;4047711]Tisdagsdonk 18.00 - imorgon mao?

/J - ångest-surfar gatmoppe-pr0n på youtube, jävla vinter[/QUOTE]
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
kan ju bli lite joxigt att åka men en fika på MCD i köping vid 18 kan ju vara så nära vi kan komma just nu :D Tisdagsfika istället för tisdagsåka !

:yoparty

Vilka är på ?

Jag hinner garanterat dit om jag så skall GÅ från Arboga pga spanska flaggan pga -tut-tut!:D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
:banana jag har lyckats fixa några bilder nu på min nya stjärt!!!(jaaa...:) jag vet...det är gay att ligga i stjärten):)
 

Bifogat

  • bilder från telefonen 038.jpg
    bilder från telefonen 038.jpg
    230.5 KB · Visningar: 47
  • bilder från telefonen 039.jpg
    bilder från telefonen 039.jpg
    228 KB · Visningar: 44
  • bilder från telefonen 040.jpg
    bilder från telefonen 040.jpg
    219.2 KB · Visningar: 49
  • bilder från telefonen 041.jpg
    bilder från telefonen 041.jpg
    211.2 KB · Visningar: 48

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag är lite besviken Gabor - trodde du skulle bygga om något på rettan? :D :D :D

Trevlig fika, klart värt att ta en tripp för - får hoppas det blir fler!
I morgon blir det stormek på Millen, startrelät skall bytas, räkna med massor med bilder på detta projekt! ;)

Ha't gött

/J
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
:D :D :D stormek ..... ja ta massor av bilder :D


Jag är lite besviken Gabor - trodde du skulle bygga om något på rettan? :D :D :D

Trevlig fika, klart värt att ta en tripp för - får hoppas det blir fler!
I morgon blir det stormek på Millen, startrelät skall bytas, räkna med massor med bilder på detta projekt! ;)

Ha't gött

/J
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Uj, det var tunga tag i garaget idag, först baxa upp italienskan på depåstödet...sedan ur med det gamla startrelät, på med gummihandskar så man kan handskas med y a m a h a-kartongen :hihi och in med det nya.

Skönt att ta tag i pärlan lite, den har stått alldeles för länge i ett hörn och hängt me' backspeglarna, nu är det andra bullar!

Lördags-fin-mek inplanerat, oljebyte och pilla dit lite friska drevbult på det - kanske ta av kedjan och ge den en liten översyn med.


Idag var det semla på Markan med, jag är helt förlorad - kommer inte våren fort så blir man hämtad av stora karlar i vita rockar..

Ha't gött!

/J
 

Bifogat

  • P1040970.JPG
    P1040970.JPG
    112.9 KB · Visningar: 38
  • P1040971.JPG
    P1040971.JPG
    89.3 KB · Visningar: 43
  • P1040972.JPG
    P1040972.JPG
    128.3 KB · Visningar: 45

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Uj, det var tunga tag i garaget idag, först baxa upp italienskan på depåstödet...sedan ur med det gamla startrelät, på med gummihandskar så man kan handskas med y a m a h a-kartongen :hihi och in med det nya.

Skönt att ta tag i pärlan lite, den har stått alldeles för länge i ett hörn och hängt me' backspeglarna, nu är det andra bullar!

Lördags-fin-mek inplanerat, oljebyte och pilla dit lite friska drevbult på det - kanske ta av kedjan och ge den en liten översyn med.


Idag var det semla på Markan med, jag är helt förlorad - kommer inte våren fort så blir man hämtad av stora karlar i vita rockar..

Ha't gött!

/J
Lite yamma-prylar till din aprilia var ju inte en dag för sent. :hihi Man ser ju hur fint det röda på kartongen matchar hojen.

Själv skulle jag dit med min nyborrade cylinder och kolv på åttikubikaren men kolvbulltslagret var för stort, även fast det står 82-92 på förpackningen och min motor är en 85:a! :confused: Måste poängtera att det är ett pirat-lager så det inte blir några missförstånd! :tungan
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Lite yamma-prylar till din aprilia var ju inte en dag för sent. :hihi Man ser ju hur fint det röda på kartongen matchar hojen.

Själv skulle jag dit med min nyborrade cylinder och kolv på åttikubikaren men kolvbulltslagret var för stort, även fast det står 82-92 på förpackningen och min motor är en 85:a! :confused: Måste poängtera att det är ett pirat-lager så det inte blir några missförstånd! :tungan

Jag tror missförståndet här är "åttikubikaren"...? :rofl :rofl :rofl Är spanjacken lite för snabb för dig? :D
Millen startade snällt trots y-a-m-a-h-a-relät, var lite orolig ett tag att något skulle tokbrinna i den temperamentsfulla damen, men hon tog det med ro. ;)

/J
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
:tummenupp :tummenupp Snygg häck rettan fick, synd att man inte får se den...
det är så svårt att se den i backspegeln. :hihi

Danke!Jag får väl bromsa mig förbi dig så att du får se den:hihi

Uj, det var tunga tag i garaget idag, först baxa upp italienskan på depåstödet...sedan ur med det gamla startrelät, på med gummihandskar så man kan handskas med y a m a h a-kartongen :hihi och in med det nya.

Skönt att ta tag i pärlan lite, den har stått alldeles för länge i ett hörn och hängt me' backspeglarna, nu är det andra bullar!

Lördags-fin-mek inplanerat, oljebyte och pilla dit lite friska drevbult på det - kanske ta av kedjan och ge den en liten översyn med.


Idag var det semla på Markan med, jag är helt förlorad - kommer inte våren fort så blir man hämtad av stora karlar i vita rockar..

Ha't gött!

/J

Blev kanon! Ser ju ut att vara orginal aprilia dessutom:tummenupp.Om det fortsätter att töa som idag så lär det bli en kort sväng på söndag:banana
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Uja...dagens i-landsproblem, tränar man går man ner i vikt, och flyttar runt kilona tydligen, mitt ställ fladdrar en smula lite varstans...så jag provade det här på Funbike idag, och det satt perfekt..

Två nackdelar, ~11' och att man ser ut som man är rask, vilket man inte är. :D

7932.jpg


Faaaan, var är trissvinsten?

/J
 

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
Jag tror missförståndet här är "åttikubikaren"...? :rofl :rofl :rofl Är spanjacken lite för snabb för dig? :D
Millen startade snällt trots y-a-m-a-h-a-relät, var lite orolig ett tag att något skulle tokbrinna i den temperamentsfulla damen, men hon tog det med ro. ;)

/J
Jag tror du bara är lite avundsjuk på min 80-räcer. :bladder
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Uja...dagens i-landsproblem, tränar man går man ner i vikt, och flyttar runt kilona tydligen, mitt ställ fladdrar en smula lite varstans...så jag provade det här på Funbike idag, och det satt perfekt..

Två nackdelar, ~11' och att man ser ut som man är rask, vilket man inte är. :D

7932.jpg


Faaaan, var är trissvinsten?

/J

11k fattigare och 50l mindre luft i lungorna.Bättre med äldre väl infisna ställ som har lite patina! Risken att man är rask ökar väl inte men det ser ut som man har lite "erfarenhet":tummenupp
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Mekade ihop ljuddämpare och putsade det sista idag, får man säga att man blev riktigt nöjd? :D

Och ljudet klagar jag inte på :). Ska skruva bort pass.fotpinnarna också, men snart besiktning.
 

Bifogat

  • DSC00073 copy.jpg
    DSC00073 copy.jpg
    160.5 KB · Visningar: 53
  • DSC00082 copy.jpg
    DSC00082 copy.jpg
    164.5 KB · Visningar: 50
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top