Äsh, jag e glad oavsätt vad jag åker på igentligen. (även om jag tycker det är lite slött)
Jag är arbetslös så denna cykel kan knappt bli mer perfekt ekonomiskt.
Okej att åka på och billig att äga.
Köpa en "kul" cykel får ja göra när jag fixar ett jobb istället
Tror även att jag tröttnar på snabbare sporthoj maskiner efter ett tag, det gör nog alla förr eller senare.
Och servicen på en riktig motard känns ju jävligt illa, speciellt om man kör så mycket som jag gör och inte bara kör på helgerna.
Eller mycket å mycket, hann med ca: 500mil på halva sommaren.
Skulle inte förvåna mig om jag kör 1000mil+ nu när jag har hela på mig
Skulle jag få välja vilken cykel som helst så vet jag fortfarande inte vad jag vill ha haha.
Gillar både sporthoj och motard, skulle även kunna ha en custom om det är så.
Olika cyklar för olika ändamål.
Men lite busigare hoj skulle nog förbättra kör kvalitén en hel del
Får köpa mig ett par slipon så jag kan låta lite iaf haha
"visst som stadsmoppe, men istället för landsvägsbåge, nja.."
Tror du jag skulle kunna finna nån landsvägs hoj som jag skulle tycka känns värd att åka på och inte tröttna på direkt?
Och som ligger i samma klass försäkrings / service mässigt?
Övningskörde en sommar på en yamaha thunderace, och när jag körde den så kände jag redan då att jag inte vill ha något mindre eller slöare (Även om man inte kunde gasa så ofta då)
Någon annan sporthoj har jag inte provat, och det ända åt det hållet va nån 750gsxr? kanske den hette som dom hade på körskolan.
Det va ju inte direkt nån raket heller hehe
Provsatt en er6:a på mässan, jag va lite sugen innan jag satt rumpan på den haha.
Värre moppe känsla får man leta efter, skulle säkerligen uppfatta den som trött också.
Den va dock billig att köpa och billig att äga.
Nefan, tvivlar starkt på att jag kommer hitta något intressant.
Blir nog jag och blåa faran ett bra tag framöver
Helvete va ja skriver massa skit, dags för sängen kanske