Dagbokstråden

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
...får...förmodligen inte! vill...ingen tvekan! ...och man gör väl som man själv vill, eller?!:yoparty :banana

Jag spar utgångar tills det blir bättre väder! Skriver upp alla gånger jag offrar mc-åkningen för hennes skull så att det finns lite tryck bakom framtida åkningar.Japp jag vet... så tänker fruntimmer!! Jämlikhet is a bitch:D

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
LisaLP Gött :D

aRWe :( :(

Fan har inte sett mycket hojar ändå, 2 stycken custom cyklar men inget mera :/
Ändå har jag kört nästan hela dagarna

I morrn blir det mera åka av om vädret tillåter och då kanske med en till motard iaf :p

------

Sagt å gjort :D
Heldag idag me, vart lite halt när solen gick ner.
Bjuder på en bild idag :tummenupp

litenwheelie.jpg

Måste hitta en vattenslang som funkar så man kan spola av henne lite.
Så jäkla skitig så det är synd om na haha

Mvh

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...nä, nu jävlar är jag less på att följa väderrapporter, och förgäves hoppas på en vändning av det här isande nordanvädret.
Trots strålande sol så orkar knappt kvicksilvret över 0 om dagarna.

Skit. :gnissla

Det ser ut att gå upp lite nu till helgen, men man varnar istället för nederbörd, och vad är oddsen på att det blir snö? Någon som vågar sätta emot?
Vem är ansvarig, jag vill ha ett namn. Nu. Någon måste få en gedigen spark där det gör som mest ont. :D

Så här var det inte innan man hade båge, då sket man högaktningsfullt i om våren var seg att starta...så det finns problem (om än väl i-landsartade) med bågeåkat ändå? :D

/J

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
ja jag håller med om att det är surt med sol och sketna 0 grader :( men jag har hört att du har ett namn ?! Ska vi enas om att det är han som har beställt detta väder ? :D

...nä, nu jävlar är jag less på att följa väderrapporter, och förgäves hoppas på en vändning av det här isande nordanvädret.
Trots strålande sol så orkar knappt kvicksilvret över 0 om dagarna.

Skit. :gnissla

Det ser ut att gå upp lite nu till helgen, men man varnar istället för nederbörd, och vad är oddsen på att det blir snö? Någon som vågar sätta emot?
Vem är ansvarig, jag vill ha ett namn. Nu. Någon måste få en gedigen spark där det gör som mest ont. :D

Så här var det inte innan man hade båge, då sket man högaktningsfullt i om våren var seg att starta...så det finns problem (om än väl i-landsartade) med bågeåkat ändå? :D

/J

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ja jag håller med om att det är surt med sol och sketna 0 grader :( men jag har hört att du har ett namn ?! Ska vi enas om att det är han som har beställt detta väder ? :D

...hade jag ett namn, skulle ålbetet redan vara begravt. :D

Och fan tro't, men nog är det nederbörd i form av snö, SMHI är uppe på en vecka med spikrätt prognos - det skall bli intressant att följa deras spådomar när finvädret (eller kanske om...) behagar dyka upp, jag har en teori om att skitvädret är lättare att förutspå.

Tack vare det isande jävla nordanvädret så har vi låga temperaturer i mark/vägar, så snön som kommer nu lägger sig så fint så - i mars när man vill bli av med skiten, då kan det vara 3+ och vräka ned lappmögel - runt jul kan det sprutregna och vara 3- - vem det än är som spakar vädret, humor har fanskapet i alla fall.

:gnissla

/J - förtränger alla planer på hojåka denna helgen då..

Bifogat

• sno_igen.jpg
    sno_igen.jpg
    57.3 KB · Visningar: 51

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
...hade jag ett namn, skulle ålbetet redan vara begravt. :D

Och fan tro't, men nog är det nederbörd i form av snö, SMHI är uppe på en vecka med spikrätt prognos - det skall bli intressant att följa deras spådomar när finvädret (eller kanske om...) behagar dyka upp, jag har en teori om att skitvädret är lättare att förutspå.

Tack vare det isande jävla nordanvädret så har vi låga temperaturer i mark/vägar, så snön som kommer nu lägger sig så fint så - i mars när man vill bli av med skiten, då kan det vara 3+ och vräka ned lappmögel - runt jul kan det sprutregna och vara 3- - vem det än är som spakar vädret, humor har fanskapet i alla fall.

:gnissla

/J - förtränger alla planer på hojåka denna helgen då..

Lack man blir, nytt skinnställ inköpt, försäkring är klart bara att ställa på hojen. nejdå då blire snö :mad:

Hoppas att det blir bra väder över påsken som dom har sagt...

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Inget fel på italiensk, riktig maffia...japanska, tatuerade fjoll-yakuza däremot.. :fakta

JÄDRAR så gött med en liten spontantur idag, det trodde jag inte när det sprutsnöade på tvären i fredags. :banana Lite kallt, men jag tävlar i enduro...allt är varmt jämfört med ombyte efter en svettig tävling, i minus 6... :fakta

Nu kommer värmen, det vet jag - så ställ på, tanka, byt batteri (gabor...) och olja in skinnställen, snart blir det åka!

/J

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
2 hela dagar i sträck och underbart väder.
Kan inte bli myckt bättre just nu.
Eller jo, vore ju roligare att slippa köra ensam jämt :/
Nu får dom få man känner ta och bli lite aktiva tycker ja

Jo, om nån ska ut och åka nu så tänk på att det är MYCKET poliser idag.
Sett dom överallt, blev även förföljd av en civilare som trode han va hemlig haha.
Ha ögonen med er.

Mvh

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag han med en liten Speedtrip till Kungsör och lite kaffefika med mor, moster och mormor och hem igen, solen var underbar och det kändes skönt att åka vid 11:30, då hade jag 10 plus hemma i skuggan. 12 plus beräknat till helgen:tummenupp

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
Låter lovande med 12+ till helgen :D :D
Lite tvekis om man ska åka på dendär trippen dock, vore kanon om nån annan med slö moppe åker med också så man får lite sällskap haha

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
...och jag valde att ta geggmoppen på släp till stenröset (Gröndal) ikväll, och vem får man se på gixxern i Kvicksund om inte våran lille Almgren? :D Med Sporthojströja och allt...

Lite avundsjuk just för stunden blev man allt, men det gick över när man fick elda på husan genom ett sjujävla geggdike. :hihi

/J

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...