Inget att klaga på, förutom tempot ibland, men då drog jag upp det lite grann själv
GRYMT skoj att säsongen är startad på riktigt, och goa' grabbar att sparka igång det med - tack för sällskapet!
Lite bilder blev det med, som bevis - tyvärr var man mest fokuserad på räkmacka och en stilla tur på bulten, så det blev inte mycket fotat därifrån, men lite profiler fick man med på bild iaf.
SKITKUL, det kommer jag leva länge på, nu är det tvätt av Husabergare, och lite översyn av den, så skall man sprätta lite skit med den imorgon - det är onekligen ett hårt liv man för.
/J
Vårmönstring On Närmare 39 mil på mätaren IDAG, kalasväder och goda mackor och fikabröd både på markan och Cafe rosenhill och trevligt sällskap. Undras varför jag ser arg ut på ett kort
Inget att klaga på, förutom tempot ibland, men då drog jag upp det lite grann själv Har nog bevisat för mig själv att i trafiken så räcker 600 cc och 98 Pållar långt Och den går ju nästan på luft med
Jag tror det var lite kompensation för den ringa cylindervolymen jag. Men det var fasen vad bra den går den bågen.
Duccen spelade gött hela dagen med, musik på min ära!
/J
hehe gillar tredje kortet, du ser ut att ha låst blicken på "nånting"
Skål påer
Jadu Sportlover - det ser ut att vara något blont jailbait i sikte?
Skål på er, Husan är tvättad, styrlagret åtdraget på densamma (bara oljebyte kvar, men det tar vi i'möra), Millen fick en släng med vatt'slangen den med - nu korkar jag upp fin-virren.
Skål!
/J
Skvallra inte för frugan, kanske 40 årskrisen som närmar sig, det är ju även vårmönstring för många lättklädda
GRYMT skoj att säsongen är startad på riktigt, och goa' grabbar att sparka igång det med - tack för sällskapet!
Lite bilder blev det med, som bevis - tyvärr var man mest fokuserad på räkmacka och en stilla tur på bulten, så det blev inte mycket fotat därifrån, men lite profiler fick man med på bild iaf.
SKITKUL, det kommer jag leva länge på, nu är det tvätt av Husabergare, och lite översyn av den, så skall man sprätta lite skit med den imorgon - det är onekligen ett hårt liv man för.
/J
Vill tacka kokta korven, trixter och gunnar för de fina sällskapet
Tempot blev lite inspirerande bitvis och ens ringrostighet gav sig tillkänna men lite värme i däcken lyckades det dock bli iallafall Inga 39 mil men dryga 13-14 fick vi väl ihopp Om några veckor så är det nog dags att dra igång tisdags körningarna hoppas det dyker upp lite nya förmågor i år som förra året.
Vill tacka kokta korven, trixter och gunnar för de fina sällskapet
Tempot blev lite inspirerande bitvis och ens ringrostighet gav sig tillkänna men lite värme i däcken lyckades det dock bli iallafall Inga 39 mil men dryga 13-14 fick vi väl ihopp Om några veckor så är det nog dags att dra igång tisdags körningarna hoppas det dyker upp lite nya förmågor i år som förra året.
Efter jag bytt till sommardäcken på ena bilen, och HSB konstaterat att jag bara skulle var dryg och jobbig ha med till Ikea samt köpcentrum fick jag stanna hemma, vad gör man då? Ensam som man var och hundarna hade fått sin mitt-på dagen promenix, jo på hojen och en Fagersta tripp..
Vilka kontraster!! Bar torr backe och just då solsken, samtidigt ser man snö brevid sjön och massor av pimplefiskare ute på isen 13 mil till idag, en helg i hojens tecken
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|