Munken
SPOOKIE
I morgon bär det av till Lelledagarna och inhandlar ett skinnställ.
Ska vara halva priset så man lär väl tjäna en krona eller två.
Ska vara halva priset så man lär väl tjäna en krona eller två.
Lunkan skrev:He he, kan ju säga att du var den första jag misstänkte!
Vi får dra nån repa te´sammans senare i vår!
...........
Var ute och körde lite i Söndags, gick sådär, får inte wheelie´sarna att stämma riktigt, men det kommer nog!
Höll på att bli en marksyning oxå. Kommer fram till en skarp högerkurva och ser att det står ett par i undre tonåren på cykelbanan, jag tänker ungefär så här:"om jag tar den dära kurvan lite snabbare än jag brukar så kommer säkert brudarna bli otroligt attraherade av mig" sagt och gjort, ungefär mitt i kurvan så går bakdäcket över en grus-sträng vilket resulterar i en bredsladd som skulle fått självaste "Eddy Seel" att tappa hakan, av tidigare erfarenhet slår jag INTE av på gasen tvärt utan håller jämt och rider ut sladden med ena foten i backen och stannar ute på komunens gräsmatta, showen är över tänkte jag, nu gäller det bara att ta sig härifrån så fort som möjligt innan nån känner igen mig, bara det att Pilot Power inte är känt för sin otroliga greppförmåga på blött gräs, Brraaapp....brraapp..Braaaaapp = ganska lerig och "gräslig" motard....
LITE överdramatiserat, men ungefär så var det, passa er för grus!!!
sporTlovEr skrev:
Är du på väg att bli klotarkung i klubben
Pejo skrev:...står hojjen i mitt eget garage!
(och jag menar inte trampsykkelen!)
Sluta lipa !sporTlovEr skrev:Så vackert så man blir tårögd
Tog ni någon sväng eftr max? Själv blev det ca 4,5 mil till.
r matte skrev:ja ha då har man varit på blinddate=) jag hämtade upp tjejen i fråga på mc på erikslund med hojen tog en sväng ut mot dingtuna sen mot eskilstuna å sen ryttenevägen hem till stan så ut tilll löga å frukost på bryggan där bakom. helt ok. så är det
sporTlovEr skrev:240 km/timme, noterat som högst idag
Lunkan skrev:Hhhmmm....lite fortare går den nog
Slänger med lite bilder på "Me Myself & Lunkan"
Pojkar blir aldrig vuxna! Det är bara leksakerna som blir dyrare!
sporTlovEr skrev:Vart stuntar du?
SimmPsi skrev:Äntligen har dagen som man tänkt vareviga dag på i 300 dagar kommit MUCK!
Där stod man i sina vanliga kläder och Majoren gasta ut "HÖGER VÄNSTER OM, FÖRLÄNGT ÖVNINGS UPPEHÅLL, MARSCH!!!"
Nu är jag äntligen fri från lumpen som är ett färgglatt minne med massa tok med polarna och stendöda jägarkök i spöregn Rullar in 20 740 kr imorgon på kontot, HELT nya däck till MCn står i garaget som jag snart ska ut och slänga på hojen. Blir det bättre än så här,det kan man alltid klura på?
Ses snart på vägarna!!!
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |