Fina.Tre vändor till bilprovningen idag.
[/IMG]
Hade du körförbud eller har du kanske missat förlängningen med 7 månader till nästa besiktning?
Fina.Tre vändor till bilprovningen idag.
[/IMG]
Anders, känner du han som har en Kawa z1000 LTD? Han med en röd Puch Florida?
Den svarta cabben, kan det varit en Cadillac -59?
Det får allt bli två dagens bild....
Har förvarnat att Rettan börjar bli gammal och idag hände det
15000mil är nu passerat
View attachment 454852
View attachment 454851
Tack, jo den hade gått strax under 500mil när jag köpte den, resten är "mitt fel"Fränt! Köpte du den begagnad eller har du lagt de milen själv?
Tack, jo den hade gått strax under 500mil när jag köpte den, resten är "mitt fel"
Det är också bra jobbat, fast du har ju fler hojar att fördela kärlek (körtimmar) påDet är bra jobbat. Jag är snart över 10 000 mil på TDMen, bara 15 mil kvar. Från 4500 mil när jag köpte den.
Min z750e1 har gått 13 000 varav Flöthers superbike team körde 800 mil.
Min CB 500 var uppe i 12 000+ när jag sålde den. Stod 6500 mil på mätaren när jag köpte den.
TDMen var inne på ventilkoll nyligen. Det var 6000 mil sedan sist. Sönderkörd och misshandlad? Nä alla tio ventiler var inom toleranserna.
View attachment 454824
Trädet låg över vägen vid 6 i morse. Man skulle kunna tro när det är så nära Tokholma att det vore borta på eftermiddagen men icke...
Botkyrka kyrka ligger några hundra meter bakom trädet och den gula banhojen, som även fungerar bra som pendlarhoj.
Det får allt bli två dagens bild....
Har förvarnat att Rettan börjar bli gammal och idag hände det
15000mil är nu passerat
View attachment 454852
View attachment 454851
View attachment 454824
Trädet låg över vägen vid 6 i morse. Man skulle kunna tro när det är så nära Tokholma att det vore borta på eftermiddagen men icke...
Botkyrka kyrka ligger några hundra meter bakom trädet och den gula banhojen, som även fungerar bra som pendlarhoj.
Nu låter du ändå som en stockholmare, det där är väl inte "ett träd över vägen", det där är ju löv i dikesgrenen!
Hahaha, nä, ålder är relativt.Du menar alltså att min Daytona som passerade 24 000 mil i veckan är gammal?
20 år är ingen ålder, det är min nyaste SportHoj...
Hahaha, nä, ålder är relativt.
Kollar man miltal på motsvarande hojar på blocket utgör vi ett undantag
Då R1an inte är speciellt original skulle jag säga den är en 13åring med en 40årings miltal men med en 2årings mentalitet, (det där funkade inte så bra sett ur människoårperspektiv).
Fast hur gammal den är har verkligen ingen betydelse, så länge den levererar och jag har möjlighet kommer den köras.
Såg ut som att Peterdeleter o gänget skulle passera Arsenalen i Strängnäs i dag, for förbi o tog en glass där i går
View attachment 454860
Ett stopp vid sjön yngaren.
View attachment 454861
Färdigjobbat, dags att hoppa upp i sadeln
Var ska sleven vara om inte i grytan.
Ett tekniskt underverk hel enkelt.
Nådde 100 000 km idag. Man riktigt hörde hur värdet rasade. Haha! Som om den skulle vara till salu.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Var ska sleven vara om inte i grytan.
Ett tekniskt underverk helt enkelt.
Nådde 100 000 km idag. Man riktigt hörde hur värdet rasade. Haha! Som om den skulle vara till salu.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Du menar alltså att min Daytona som passerade 24 000 mil i veckan är gammal?
20 år är ingen ålder, det är min nyaste SportHoj...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|