Jag som precis tvättat för det här året...
View attachment 461821
Ingenting var egentligen kass men nästan inget var heller bättre än BMW'n.. Skulle säga Useendet, Quickshiftern mellan 1an och 2an (där min kan vara lite klonkig) och effekten om man kör som en galning eller på bana var bättre.. BMW'n har bättre komfort med bättre sadel, ruta, och viktigt för min egen del benvinkeln mm, bättre jämnare motor vid normal körning och likvärdig vid lite aktivare körning, bättre kvalitetskänsla, perfekt utväxling och vridmoment för vardagskörning... KTM var mer växlande hela tiden för att kraften inte fanns på låga varv på samma sätt.. Provade aldrig offroad men kan misstänka att KTM är aningen bättre för det även om båda är lite för tunga..Vad var kass?
Snygga färger på hojen!Sämre morgon kan man ha..
I Ystad Jaktpaviljongen. Sen är det (Kan inte vilka veckodagar...) kvällar Löddeköpinge och Spjutstorp samt Åhus, som sagt tisdag onsdag eller torsdag på nåt av ställena. Glömmer alltid vilka dagar, då det varit si och så med dessa större evenemang senaste året... Jo jag börjar bli gaggig, så det behöver ni inte kommentera!Nu är jag här i Skånelandet och härjar igen. Vart träffas ni andra hoj åkare i detta län? View attachment 461850
Förklarar varför jag inte såg farbror vid Rosenhill när jag tankade där senast!I Ystad Jaktpaviljongen. Sen är det (Kan inte vilka veckodagar...) kvällar Löddeköpinge och Spjutstorp samt Åhus, som sagt tisdag onsdag eller torsdag på nåt av ställena. Glömmer alltid vilka dagar, då det varit si och så med dessa större evenemang senaste året... Jo jag börjar bli gaggig, så det behöver ni inte kommentera!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|