Bosse, du har hajat grejen med enduro ?. Det där är vildmark när den är som bäst. Grymt skön utflykt verkar det som.
Du som gillar å utforska skulle kanske prova på mer riktig enduro då...Slingerbulten som du tycker är kul å köra på kan då vika av å följa kraftlledningen som passerar över väg 157 dvs. slingerbulten.. Enduro har körts där över 40 år...Bosse, du har hajat grejen med enduro ?. Det där är vildmark när den är som bäst. Grymt skön utflykt verkar det som.
OOoh! Jasså? Jag tyckte mig ofta se dessa enduro-killar stå vid vägkanten nånstans där, vid flera ställe längs vägnarna. Ofta har dom med sig en skåpbil eller släp med endurohojarna, dom stannar vid fickorna i vägen där, och så kör dom. Jag undrade just om det fanns några roliga stigar att köra på där! Jag ska kolla upp detta omedelbart. Tackar.följa kraftlledningen som passerar över väg 157 dvs. slingerbulten.. Enduro har körts där över 40 år...
Är det där vid Äs puss? Ser ut så, om man sträcker sig lite så ser man mitt gamla hus där långt bort i fjärran.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|