Senaste dagarnas strapatser. Frun blev av med tappanyahojen oskulden, vi åkte färja , käkade mat , och jag bytte framdäck på min t7. En produktiv vecka !
View attachment 463051
View attachment 463052
View attachment 463053View attachment 463054
View attachment 463055View attachment 463056
Min tjejs morfar som är runt 95 brukar berätta lite om när han var ung och hade en royal enfield. vet tyvärr inte modell etc men den var tydligen ett as att kicka igång ?Royal Enfield Meteor. 350 kubik och riktigt kul att köra!
Kanske mötte mig? Vit GS, och passerade Dalarna I dag ......och alla de adventurehojar jag körde om och mötte idag var tråkigt vita till färgen. Allt är snyggare än vitt, t.o.m. grått och grönt. Det var för roligt att köra idag så det blev inga bilder. Soligt värre i Dalarna och gråmulet här hemma.
Hej Tobbe, det ser bra ut. Ha det bäst hälsningar till er.När jag drog iväg hemifrån 07:30 var det redan dryga 29 grader ute... På sommaren blir det inte många mil, speciellt inte med RC30 som går väldigt varm i alla farter under 100 km/h även i behagligt väder. Så det får blinågon enstaka kort tur på morgonen för att hålla humöret uppe
View attachment 463057
Hm, varsin flygel och kök i mitten...korrekt?På väg hem ifrån Gymmet, tänkte ta en promenad på Skällareds Motionsspår. Tur jag hade min kvinnas hoj..... rymlig!View attachment 463014
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|