tt600s
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 5 Nov 2021
- Hoj
- Honda VTR1000F
Surt med haveriOch DÄR dog Norgeturen, ca 40 mil norr om Trondheim. Skuret baklager med följdskit.
View attachment 474600
Skickat från min moto g(60)s via Tapatalk
Surt med haveriOch DÄR dog Norgeturen, ca 40 mil norr om Trondheim. Skuret baklager med följdskit.
View attachment 474600
Jepp. Kom hem i går kväll. Blev ju bärgad till Trondheim 35 mil i onsdags. Lämnade hojen på verkstad på eftermiddagen (för förvaring). Ut till flygplatsen efter det, och flög till Oslo på kvällen. Sov på flygplatsen och tog morgonflyget till Arlanda i torsdags morse. Pendel hem. Hyrde släp och tog med sonen och körde runt 50 mil mot Trondheim, via Funäsdalen. Körde fram till midnatt. Sov i bilen till 5.30 i går, och körde sen resterande mil till verkstaden i Trondheim och lastade upp hojen och körde hem den. Lämnade trailern till macken 21.30 i kväll. Lite seg nu ...Surt med haveri
Skickat från min moto g(60)s via Tapatalk
Oj ett riktigt äventyr blev det alltså att hämta hem hojen. Bra jobbat förstår att du är trött nu efter den turenJepp. Kom hem i går kväll. Blev ju bärgad till Trondheim 35 mil i onsdags. Lämnade hojen på verkstad på eftermiddagen (för förvaring). Ut till flygplatsen efter det, och flög till Oslo på kvällen. Sov på flygplatsen och tog morgonflyget till Arlanda i torsdags morse. Pendel hem. Hyrde släp och tog med sonen och körde runt 50 mil mot Trondheim, via Funäsdalen. Körde fram till midnatt. Sov i bilen till 5.30 i går, och körde sen resterande mil till verkstaden i Trondheim och lastade upp hojen och körde hem den. Lämnade trailern till macken 21.30 i kväll. Lite seg nu ...
Ja, trevlig farkost faktisk.Wow! Grymt cool och extremt ovanlig hoj! Köpt i Sverige?
View attachment 474843Utanför hotellet i Lillehammer. Förslag på saker vi borde se mellan Lillehammer och Trondheim?
Håller mig gärna i dalgångarna nu. 1400meter var bara roligt åt ena hållet ?Nog skulle jag åka över Beitostölen-Vågåmo och sedan Åndalsnes-Kristiansund-Trondheim istället för att ligga på E6… men har man mer bråttom tar man Koppang-Alvdal-Røros-Selbu-Trondheim.
Men det är jag det.
Håller mig gärna i dalgångarna nu. 1400meter var bara roligt åt ena hållet
Blev 25 mil. Vägen mellan Sexdrega-Roasjö-Fritsla var fantastisk!Bynanders Motormuseum, Svenljunga.
250 hojar ( 100 bilar )!
View attachment 474855
Härliga vägar genom Halland.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|