Kört nåt?Inte dagens, men helgens.
Första nöjesturen på 3år avklarad. Plågande kropp plågar mig mindre på hojen så jag var lyrisk. Några avrostningsturer till så jag inte snubblar bara
View attachment 486049
2000 mil. Herregud. Ni får nästan ekonomi med mc körandes. Har aldrig lyckats få ut över 800 mil...Jag var tveksam på om jag skulle byta framdäck innan Norgeresan eller efter, det var ju fortfarande lite gummi kvar till slitagevarnarna. Nu vet jag framdäck slits hårt när man kör i Norge, gick från slitet till totalt sopslut på drygt 250mil.
Fick ut nästan 2000mil, så det är jag riktigt nöjd med. Men jag är inte lika nöjd med mitt beslut med att inte byta däck innan resan.
View attachment 486911
2000 mil. Herregud. Ni får nästan ekonomi med mc körandes. Har aldrig lyckats få ut över 800 mil...
Annan infästning på dämparen bak. Som håller ner framändanKom hem innan regnet började iaf. ?
View attachment 487022
Ps. 690 är till skillnad från 701 ovillig att resa framhjulet på tvåan, varför? Samma antal kugg bak och fram, samma pilot och ingen TC inkopplad.
Bu för KTM som får mig att känna mig talanglös. ?Annan infästning på dämparen bak. Som håller ner framändan
Prova ändra förspänningen åt något håll och se om det gör någon skillnadBu för KTM som får mig att känna mig talanglös. ?
Du får lasta tungt i tailpacken.Bu för KTM som får mig att känna mig talanglös. ?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|