Härligt! Lycka till... Här en elev till du kan ta för kaffe och fika som lades in idag på FB. Är nog rekord i vad som krävs jag sett för ynnesten att ställa upp som handledareVi gnuggar på…
Med en hoj som känns tryggare, så kommer ett eventuellt körkort allt närmare för Tårtsmulan!
View attachment 498686
Det väcker ju fler frågor än svar.Härligt! Lycka till... Här en elev till du kan ta för kaffe och fika som lades in idag på FB. Är nog rekord i vad som krävs jag sett för ynnesten att ställa upp som handledare
View attachment 498687
Ja, grymt att dom fick till en mack igen, och att affären finns kvar!Har ikväll kollat in jordaxelns centrum som enligt vissa visst ska ligga i Kainulasjärvi, det var dock bättre med gravitation idag än vid påsk för idag var det inga problem att gå eller köra hoj. Tog en om väg förbi världsmetopolen Korpilombolo och hälsade på en jobbarkompis som bor där innan jag drog vidare till nästa kompis stugbygge i Kainulasjärvi.
Passade på att tanka i Kainulasjärvi innan hemfärden, kul att det nu för tiden även verkar gå att köpa soppa även på vissa mindre ställen.
View attachment 498868
Vi måste ta en bastuseans i stugan vid Narkån vid tillfälle, innebär dock en "all-inclusive" i jaktkojan, eftersom förmågan att framföra fordon alltid blir obefintlig i takt med att bastukvällen fortlöper.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|