Dagens bild

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Hoj
... vilken av dom?
Idag var endurohojens dag, tycker jag. Så jag firade med en maxitårta, största dom hade.

IMG_1964.JPG

Så klart var tårtan aningens för liten, jag är ganska generös med tårtor på talriken. Det blir så festligt då.

IMG_1965.JPG

Fast nu verkar min mage också vara lite för liten, så var det inte förr. Jag orkade bara äta halva tårtan, den andra halvan sparar jag till imorgon, till motocrosshojens dag. Då blir det precis lika festligt. Det är skönt med sommar, tårta och hoj.

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha
Någonting har hänt!
Har samhället kollapsat?
Det var hur enkelt och avslappnat som helst att hitta hur många besiktningstider som helst! :va
Eller har alla redan gjort bort det?
Tvivlar ju på det sistnämnda här uppe i norr i alla fall, men kändes bra!

TW200_0001.jpg

Och besiktigar man ett knippe hojar på några dagar, då kan man tydligen få en reflexväst.
Ändå bra återbäring på 2800kr, ungefär som på Ica :)

TW200_0002.jpg

Lunch i skogen på väg mot hemmakontoret, så vettefan vad jag ska klaga på just nu.....hittar nog på något innan kvällen i alla fall...

TW200_0003.jpg

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
View attachment 499018
Någonstans strax söder om Karesuando
Karesuando har jag varit en hel del på jobbets vägnar och moonat de på jobbet från deras webcam mittemot kyrkan😄 Söderut mot Övre Soppero gissar jag då du åker med sekten "den gode herdens kyrka" man kan slagga i (läckert inrett nedervåningen måste jag säga). Sen har du Vittangi och "Vittangisjukan" man önskar att man haft när man klotat😆

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Karesuando har jag varit en hel del på jobbets vägnar och moonat de på jobbet från deras webcam mittemot kyrkan😄 Söderut mot Övre Soppero gissar jag då du åker med sekten "den gode herdens kyrka" man kan slagga i (läckert inrett nedervåningen måste jag säga). Sen har du Vittangi och "Vittangisjukan" man önskar att man haft när man klotat😆
Nä, körde åt andra hållet men har såklart kört ”motsols” också.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Last edited:

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Fickni uppdrag att lite snabbt och kolla på lite grejer åt ex svågerns nya frus morbror som härstammar från där jordaxelns centrum är, Kainulasjärvi.

Nå detta snabbtitt tog två timmar då Holger själv var på plats, hade glömt vilken sevärdhet Holgers traktorer och annat är, han sålde ju bort dryga hundra för nåt år sen men det märks knappast är väl nånstans runt 200 traktorer kvar plus en massa annat som lingrävare, snöskotrar, båtmotorer, mopeder, motorcyklar, klockor, kameror, radioapparater mm.20240529_172339.jpg20240529_172329.jpg

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati