Hur raderar man minnet?
Alkohol?
Hur raderar man minnet?
Alkohol?
Man behöver ju ha hojar i olika färger. Det borde alla begripa.
Ditt ok att bära…Jag har nåt minne av en ballongdans i sälen med en gräddfylld kådis på snorren i samband med en skidresa med jobbarkompisarna, det har tyvärr inte raderats på 35 år!
Kameravinkeln och dagsljuset kanske lurar ögat, men det en röd, en mattsvart, en orange ("Aperol Spritz-färgad") och en mossgrön med brun sadel ("Vespa Racing Green"? )Fast du har ju bara två färger
Jag kommer upp i fyra färger om man skiljer på de gröna nyanserna "ljus Kawa grön" och den mörkare "british racing green"
Glädjer mig att se att det finns andra som har flera hojar, min sambo slog nästan ihjäl mig när jag rullade hem med en tredje för ca 2 v sen
Det mekas, ser jag!
Ok, inte dagens bild, men fan va fint väder vi fick i Assen i helgen!
View attachment 500487
View attachment 500488
Är du i Kroatien ? Minns Anica kuk (berg) i Paklenica's nationpark från ett besök där på 1980-talet.
Nej, detta är i Italien.Är du i Kroatien ? Minns Anica kuk (berg) i Paklenica's nationpark från ett besök där på 1980-talet.
anica kuk paklenica – Qwant Search
Fast, reliable answers and still in trust: Qwant does not store your search data, does not sell your personal data and is hosted in Europe.www.qwant.com
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|