- Vad är det för några? Avtäck!Det står något bakom de enhetligt färgade banhojarna.. Dessa två "piggar" upp färgsättnigen View attachment 503909
- Det där ser ut att vara ett fett skinnställ, rejält nog att stå pall en highsider i in i stenröse.Varför ändra något?
Bilden är åtta år gammal.
Samma hoj och samma utrustning idag. Har dock två andra par handskar som jag använder oftare.
Slangarna som sticker ner under motorn är kapade.
View attachment 503930
Nä inte Dagens bild men kunde ha varit.
7000 mil senare.
Är man nöjd så är man.Varför ändra något?
Bilden är åtta år gammal.
Samma hoj och samma utrustning idag. Har dock två andra par handskar som jag använder oftare.
Slangarna som sticker ner under motorn är kapade.
View attachment 503930
Nä inte Dagens bild men kunde ha varit.
7000 mil senare.
I vinter ska jag måla om ett sunkigt kåpset och montera ihop en 87 'a ram med överblivna delar från min 86'a som 17" , usdgaffel och annan motor.
Ajajaj..... inga nycklar på bordetHelgens begivenhet, och troligen en final på säsongen, fick bli att ta Tårtsmulan till en av världens troligen bästa ekiperingsbutiker, i troligtvis världens bästa land .
Nåja, men med glimten i ögat så är det en otroligt fin serviceanda i Tatun Tarvike.
Så nu är det after-bike vid gränsälven med vedeldad bastu som inslag.
Trevlig lördag!
View attachment 504047
View attachment 504048
View attachment 504049
Ha ha.Ajajaj..... inga nycklar på bordet
Nycklar på bordet
I Sverige har nog de allra flesta hört talas om att det betyder otur att lägga nycklarna på bordet. Fredrik Skott berättar om en vardagsmagisk föreställning med rötter långt tillbaka i tiden.www.isof.se
Har man ett lik som min fd Yamaha, så behöver man verkligen justera ventilerna, bevisligen...Ha ha.
Måste vara samma människa som lever i villfarelsen att man måste justera ventilerna på en Yamaha
Låter som det var stängt????På förmiddagen ett besök på Bimota museumet i Chiusi.
Helt rätt! Fast Paolo öppnade för ossLåter som det var stängt????
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|