Japp. TvÄcylindrig tvÄtakt i denna.TvÄtakt? Riktigt frÀn.
NÀr jag sÄg bilden pÄ den gröna 99an sÄ kom jag att tÀnka pÄ en kompis till min storebror i början av -90 talet hade en mossgrön 99 turbo med de speciella aluminium fÀlgarna. Men han brydde sig inte sÄ mycket om den och hade som bruksbil Äret runt körde med den i skogen vid jakt. Kommer inte ihÄg vad som hÀnde med den men redan dÄ var det mÄnga som var pÄ han om att ta vara pÄ den och renovera upp den. Tror det gick sÄ lÄngt att den skrotades. Jag skulle gÀrna ha den idag
Som i jurassic park. Fasen dÀr vill jag köra!PÄ somrarna vÀxer det uppÄt tvÄ meter högt.
Du menar nÀr SOVJETISK propaganda genomsyrade barnprogrammen och all fri media var förbjuden? Drutten o Gena pÄ den STATSKONTROLLERADE televisionen och förbud mot fri konkurrens? Sven Wollter visade sin hÄriga kuk i princip varje film han var med i. Jomenvisst. Samma som nÀr ryssar trÄnar efter sovjettiden nÀr tiden lagt en fin dimridÄ över elÀndet.View attachment 503714
Hojar frÄn förr i tiden. LÄngt innan allt pÄ hojarna skulle vara svart. Allt.
Det var bÀttre förr.
JÀklar, hÀr har vi bittersöndagDu menar nÀr SOVJETISK propaganda genomsyrade barnprogrammen och all fri media var förbjuden? Drutten o Gena pÄ den STATSKONTROLLERADE televisionen och förbud mot fri konkurrens? Sven Wollter visade sin hÄriga kuk i princip varje film han var med i. Jomenvisst. Samma som nÀr ryssar trÄnar efter sovjettiden nÀr tiden lagt en fin dimridÄ över elÀndet.
Svensk standardsvar Àr alltid att gÄ till "Bitter". Vet inte varför men i Sverige tycker jag det sticker ut att folk tar till det ganska lÀtt. Du Àr bara bitter. Nej, jag bara en pÄpekar nÄgot som inte var sÄ jÀvla bra och hur mycket bÀttre det Àr nu. TyvÀrr har vi ju systembolaget kvar men sÄ snart fyrtiotalisterna dött av och svenskar vaknar upp till att de lider av Stockholmssyndromet vad gÀller Bolaget sÄ Äker det ut ganska snart. NÀsta steg Àr att avskaffa socialdemokraterna.JÀklar, hÀr har vi bittersöndag
Har kamkedjan kuggad över, dubbelpunktering eller brusten topplockspackning?
SÄ du vill köpa ditt vin av ICA?Svensk standardsvar Àr alltid att gÄ till "Bitter". Vet inte varför men i Sverige tycker jag det sticker ut att folk tar till det ganska lÀtt. Du Àr bara bitter. Nej, jag bara en pÄpekar nÄgot som inte var sÄ jÀvla bra och hur mycket bÀttre det Àr nu. TyvÀrr har vi ju systembolaget kvar men sÄ snart fyrtiotalisterna dött av och svenskar vaknar upp till att de lider av Stockholmssyndromet vad gÀller Bolaget sÄ Äker det ut ganska snart. NÀsta steg Àr att avskaffa socialdemokraterna.
SÄg du bilden pÄ motorcyklarna?Du menar nÀr SOVJETISK propaganda genomsyrade barnprogrammen och all fri media var förbjuden? Drutten o Gena pÄ den STATSKONTROLLERADE televisionen och förbud mot fri konkurrens? Sven Wollter visade sin hÄriga kuk i princip varje film han var med i. Jomenvisst. Samma som nÀr ryssar trÄnar efter sovjettiden nÀr tiden lagt en fin dimridÄ över elÀndet.
Jag var för jÀvla bitter för att se fÀrgerna.SÄg du bilden pÄ motorcyklarna?
Royal Enfield lanserar nytt varumÀrke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lÀmnar vi Milano-mÀssan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi fÄr dra oss tillbaka til... |
|