Dagens bild

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Ta i beaktning att det kan skaka om forumvärlden, och skapa debatt.
Det finns divergerande åsikter om huruvida allting ska vara som "vanligt", ända tills bensinen inte är tillgänglig längre.
Det vill säga att du bör köra en hoj som är klassad som så kallad "sporthoj", vilket ingen har lyckats att klämma fram en definition på.
Andra flaggar för att lämna forumet åt sitt öde på grund av sviktande intresse för att hänga med på utannonserade gruppdynamiska övningar.
Så...att klappa till med en glidare bara sådär...fundera på om det är rätt väg att gå, någon kanske äggar ditt garage, eller beställer VitaePro till din adress!
Ett alternativ kan var att smyga igång lite med en kafferäser, eller en bobber, eftersom få vet vad det egentligen är, och hur den kan användas.
Bara ett tips i all välmening! 🙃
Du behöver inte vara orolig. Jag har en literklubba också. Har haft sporthojar sedan 1997. Men nu när man kommer upp i åldern och har lärt sig prioritera i livet så blir det flera olika typer av motorcyklar

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Ingen älgjakt utan det blev åks hoj idag, 16 grader varmt på morgon vid sextiden och +21 i eftermiddag.

20240909_162653.jpg

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Noll skrapmärken på hojen, och asfalt under densamma.
Med tanke på hojtyp, så är du mest troligt kraftfullt deprimerad, och det här är ett rop på hjälp.
Finns det någon i din närhet som kan undsätta?
Jag känner att frågan är allvarligt ställd - du vet inte var du är!
Jo, något förvirrad är jag…🙄😀

Saabraggarn

Stor, trött och hungrig
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
Honda CRF 450L 2019 Honda VFR 750F 1995
Dags för besiktning av CRF:en efter jobbet idag, den första för den.
Kände inte för att åka på den i dimman och 5 grader.. Iallafall inte när det bara är riksväg i en kvart till jobbet. Då passar det bättre att åka vagn.
DSC_0926.JPG

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Kände inte för att åka på den i dimman och 5 grader.. Iallafall inte när det bara är riksväg i en kvart till jobbet. Då passar det bättre att åka vagn.
View attachment 503581
NU är valet av ditt nick plötsligt logiskt...
:hihi

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
-
View attachment 503581
Nu har jag kollat på bilden igen, på större skärm. Bilden är skitfin. Bästa på länge!

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Och då är det där inte ens raggarbilen..
Det här är den. :cool:

View attachment 503590
Tvåtakt? Riktigt frän.

När jag såg bilden på den gröna 99an så kom jag att tänka på en kompis till min storebror i början av -90 talet hade en mossgrön 99 turbo med de speciella aluminium fälgarna. Men han brydde sig inte så mycket om den och hade som bruksbil året runt körde med den i skogen vid jakt. Kommer inte ihåg vad som hände med den men redan då var det många som var på han om att ta vara på den och renovera upp den. Tror det gick så långt att den skrotades. Jag skulle gärna ha den idag

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras