Dagens bild

Tadao Baba

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Dec 2022
Hoj
-16 Aprilia Tuono V4 Factory -92 Honda CBR900RRN -96 Ducati 916 Biposto -97 Honda Castrol Team Supersport
Storlek
View attachment 511480
Jag brukar skala ner bilder till 1200 x vad det blir. Varför belasta med mer än nödvändigt ! ?
Exempel
Fattar! Jag hade gärna skalat ner bilden om jag visste hur jag ska göra, jag gör allt i telefonen numera.
Skaffade en ny iPhone i vintras, och det var efter det som bilderna började bli länkade här.
Så det är såklart den nya kameran som tar överdrivet stora bilder.

Finns det någon funktion här på site. Där man kan konvertera ner bilderna innan man postar dom?

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Fattar! Jag hade gärna skalat ner bilden om jag visste hur jag ska göra, jag gör allt i telefonen numera.
Skaffade en ny iPhone i vintras, och det var efter det som bilderna började bli länkade här.

Finns det någon funktion här på site. Där man kan konvertera ner bilderna innan man postar dom?
Det borde(?) finnas en app för bildbehandling till iPhone ?
Själv använder jag Gwenview (i Mint Linux på datorn)

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Perfekt temperatur är mellan 28 - 33 garder, under 27 grader så fryser man av fartvinden. T.ex. vintras hade vi 25 grader uppe i norr på semestern, och då var man tvungen att ha på handtagsvärmaren och dubbla lager kläder, för att inte frysa.
Ja 26 grader å ut mot Norrtälje i 180 å perforerat va lite kallt. Men kör jag i 70 blir det nog nästan för varmt

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR

Har du provat TapaTalk för att surfa på forumet? Använder du den appen på iPhone får du en fråga angående vilken bildstorlek du vill ha när du laddar upp en bild. Du slipper även en mängd annonser…

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!