Stället från Räddabarnenreklamen?Om ingen köper cykeln får jag väl använda den.
View attachment 512005
Helt riktigt!Stället från Räddabarnenreklamen?![]()
Så den var med för att ”inom en halvmils radie bor det en barnhatare”?Helt riktigt!
5 km hemifrån.
1: shit va dyrt.(Går)dagens utfartskod:
View attachment 512069
Försöker universum säga mig något...?
Nummeroligi, anyone?
Oj, Jerka i sina bästa år. Man skulle sett honom live nångång den där tiden, härlig tid!
Åker du en liten skvätt till så kommer du ju till Osterian i Falköping. Ett lätt sätt att spendera skapligt stora summor om man gillar ost.Igår var det ju så fantastiskt så jag tog en sväng efter jobbet. Råkade på ett mejeri med ostbutik!!!tyvärr var den stängd, men nu vet jag till nästa gång!
View attachment 512073
Hade sån motor i min Suzuki Gs 1000 g typ
1: shit va dyrt.
2: jag fattar inte.
Djupt mannen1. Ja, Gör-det-själven har hoppat upp rejält i pris. Även med medlemsrabatt är det dyrt. Vi är uppe nära intill vad det kostar att skifta hjul hos de skattefria gästarbetarna på stormarknadens parkering. Men, lite moral har man ändå...
2. 42 är ju erkänt som talet likställt med livets mening - och det är sedan gammalt. Men, om man kombinerar siffran med talet 65, vad händer då? Skulle pension vara kopplat till livets verkliga mening...?
Är det en uppmaning att överleva fram till pensionen? Är det en parafras på visdomen "Livet börjar vid 200"? Är det en uppmaning att för en gångs skull öppna det där orangea kuvertet?
Jag är skeptisk.
Djupt mannen![]()
Falköpings Osteria har jag varit i, den är ju helgrym. Men föredrar Gäsene ostar när jag handlar i butik här. Har alltid funderat på var de kommer ifrån, nu vet jagÅker du en liten skvätt till så kommer du ju till Osterian i Falköping. Ett lätt sätt att spendera skapligt stora summor om man gillar ost.
Kan rekommendera Bondfrun i Vara också, om man gillar Helmut Walchs korvar, men utan mellanhänder.
Distinguished Gentleman’s Ride 18/5
Screenshot I maj är det ... |
|
![]() |
Indian-träff i Cornwall i augusti
Andra veckan i augusti håll... |
![]() |
Var femte mc-förare byter hjälm för sällan
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vinterns roligaste mc-helg flyttar till Elmia!
I slutet av januari 2026 sl... |
![]() |
MC Mässan 2026 – vinterns roligaste mc-helg!
I slutet av januari 2026 sl... |
![]() |
KTM erbjuder upp till fyra års garanti
KTM erbjuder nu sina kunder... |
![]() |
Pirelli Diablo Powercruiser
Pirelli har presenterat Dia... |
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Helgen efter midsommar arra... |
![]() |
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!