Hojen.... han hade bråttom..... det hade den civila polisbussen ocksåJa, Redbergsvägen. (Eller syftar du på trafiksituationen...?)
Hojen.... han hade bråttom..... det hade den civila polisbussen ocksåJa, Redbergsvägen. (Eller syftar du på trafiksituationen...?)
Tack för vägtips!det kan stämma, körde rödbovägen och svängde sedan upp där på den slingriga parallellen
Aha..!Hojen.... han hade bråttom..... det hade den civila polisbussen också
Fin väg det där.
Tyckte nog att killen körde mer sansat (hastighet) än polisbilen så långt jag såg, sen klippte han ett par rödljus, men båda gångerna med koll på korsande trafik vad jag kunde se.Det har alltså gått så långt tid mellan 1an och 2an att tvärrött har hunnit bli illgrönt?
Måste vara ngt riktigt allvarligt för att det skall vara värt att ha jaga över cykelbanor och allt. Fortkörning, antar jag.
Det mest förbjudna...
Nå, killen har ställ på sig så jag tror knappast det är en pundarpelle som snott en slumpmässig hoj.
Ja ja, hoppas det slutade lyckligt.
Mitas E07 fram va?Premiärturen (förutom resan från vinterdvala). 30mil i Roslagen på blandat underlag.
View attachment 512218
Ser ut som E07+, har dessa på min huskvarna, snorhalt i lera och blött. Funkar kalas på grus och asfalt. En ganska vettig kompromiss i mina ögon.Mitas E07 fram va?
Är det E07+ eller vanliga?
Hur funkar de vid blandad körning? Alltså inte värsta spenaten, utan tänk grusväg som värst.
Det är E07+ numera Enduro Trail + tror jag det heter.Mitas E07 fram va?
Är det E07+ eller vanliga?
Hur funkar de vid blandad körning? Alltså inte värsta spenaten, utan tänk grusväg som värst.
Vilken ålder?I vilket fall som helst har jag mycket att tacka Yamaha Thailand som har lyckats fixa dispens för min ålder, annars hade det varit slutkört förra året.
Max 60 år här i Thailand.Vilken ålder?
Vojta 78 kör trial som en 20-åring här i Huddinge. Gubben drar uppför steniga branter som om han vore en stenbock i alperna. Vet inte om det är det tjeckiska blodet, eller att han är så dement att han glömt hur gammal han är, men att prestationen fortfarande vinner över artrosen framgår tydligt.
Jag tänker köra hoj tills jag antingen faller av pga nåt med balansen, eller blir sexuellt aktuell hos kvinnorna i en stillhavsrepublik så det inte blir tid till annat än fortplantning... , fast njae, det finns alltid tid för hoj!
![]() |
Motorcykelns dag firas 3 maj
Den 3 maj 2025 fi... |
![]() |
Sex nya mc-stipendiater utnämnda
Mc-stipendiet är Svedeas bi... |
![]() |
Triumph redo för terrängen
Inför 2025 lanserar Triumph... |
![]() |
Dags för hjälmbytarvecka
En mc-hjälm är färskvara oc... |
![]() |
ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget
Som svar på USA:s beslut at... |
![]() |
Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?
John är snart på väg till S... |
![]() |
ExploreBike: Offroadkurs för äventyr
I vår lanseras offroadträni... |
Distinguished Gentleman’s Ride 18/5
Screenshot I maj är det ... |
|
![]() |
Indian-träff i Cornwall i augusti
Andra veckan i augusti håll... |
![]() |
Var femte mc-förare byter hjälm för sällan