En gång i tiden va dom orange me lite svarta detaljer, sen fick någon smaklös designer för sig att adda massa vita detaljer... Tur att de finns orange plast å sprayfärg...Det måste vara den orangaste 1290 jag sett! Cool!
En gång i tiden va dom orange me lite svarta detaljer, sen fick någon smaklös designer för sig att adda massa vita detaljer... Tur att de finns orange plast å sprayfärg...Det måste vara den orangaste 1290 jag sett! Cool!
Gårdagens natt-safari. Vem hänger en grön lampa mitt ute i stora skogen??
Och vad är dom där blåa tunnorna på marken??
.. och varför är jag mitt ute i vildmarken när jag borde ligga hemma och sova??
View attachment 461738
Ja. Det finns nånstans långt ner i trådlådan här på sporthoj.Ingen här som kollat på Street Hawk? En polis-serie från 1985 med en snubbe som kör en superteknisk motorcykeloch spöar upp badguys.
View attachment 461723
Har vi nån TV-serie tråd?
Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.Sämre morgon kan man ha..
Var och en för sig - jag gillar den!Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.
Hoppas jag får skriva så utan att framstå som hatisk.
Jag tycker den färg kombon är ful, men man kan ta istället å byta plast delarna från S modellen som har orangea då...Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.
Du får säga precis vad du vill, så lättkränkt är jag inte... Det är dessutom bara en lånecykel över dagen då min GS Adventure skulle fixas lite.. Tanken vara jag eventuellt skulle byta till en sån här och själv tycker jag den är supersnygg men tyvärr vore det ett steg neråt på många sätt från min BMW så beslutade mig där och då att inte byta efter att ha velat fram och tillbaka i 2 månader..Jag förstår att motorcykeln är underhållande att köra, men den där kombinationen av färger känns inte helt harmonisk.
Vad var kass?Du får säga precis vad du vill, så lättkränkt är jag inte... Det är dessutom bara en lånecykel över dagen då min GS Adventure skulle fixas lite.. Tanken vara jag eventuellt skulle byta till en sån här och själv tycker jag den är supersnygg men tyvärr vore det ett steg neråt på många sätt från min BMW så beslutade mig där och då att inte byta efter att ha velat fram och tillbaka i 2 månader..
Brandgult!Det är kombinationen av blått och brandgult som mina ögon tycker är orimlig. 950 adv fanns i någon extremvariant av det.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |