Innan du byter sadel så kan du först prova med cykelbyxor under ditt allvädersställ om du nu kör i sådant, ska själv testa då ändan protesterar lite när byxdelen inte har någon stoppning såsom mitt skinnställ har.Kom mig inte för med att kliva av på dagens tur så jag tog en bild när jag kom hem. View attachment 462248
Skulle behöva en komfortsadel för efter tre timmar känns det inte helt perfekt.
Jag kör oftast i kevlarjeans. De är väl inte helt mjuka sömmar i dem.Innan du byter sadel så kan du först prova med cykelbyxor under ditt allvädersställ om du nu kör i sådant, ska själv testa då ändan protesterar lite när byxdelen inte har någon stoppning såsom mitt skinnställ har.
Jösses. En fototapet på den där i sin mancave.
Snyggt.
Tackar hörni! Håller med, gillar också de runda lysenaSnygg bild, och gillar personligen just den modellen, med runda lysen
Tackar hörni! Håller med, gillar också de runda lysena
Så kör jag, stor skillnad med cykelbyxor under allvädersstället.Innan du byter sadel så kan du först prova med cykelbyxor under ditt allvädersställ om du nu kör i sådant, ska själv testa då ändan protesterar lite när byxdelen inte har någon stoppning såsom mitt skinnställ har.
Ett oväntat men mycket tacksamt svar, gott att höra att det hjälperSå kör jag, stor skillnad med cykelbyxor under allvädersstället.
Kul, Vart är du denna gången? För min egen del blir det Norge igen v30 sen Alperna med Italien, Schweiz och Frankrike i September med huvuddelen i Frankrike.
Samma här! Japp, gillar även de modernare på något lustigt vis också - men de runda har lite ”retrocharm”Jag gillar dom också men från början hade jag en helt annan synpunkt på dem. Idag älskar jag mina grodögon på min Street Triple R. Är nåt speciellt med de runda lyktorna, eller hur?
Är i franska alperna. I morgon blir det Gorges du Verdun, sen får jag se. Har varit en fantastisk resa så långtKul, Vart är du denna gången? För min egen del blir det Norge igen v30 sen Alperna med Italien, Schweiz och Frankrike i September med huvuddelen i Frankrike.
300 Mil asfalt med passagerare o packning framför mig och detta är dom däck jag har i garaget.. Fick bli Mitas.. . ?
View attachment 462270
Fullvaccinerad och Covidpass så var det inga problem någonstans?Är i franska alperna. I morgon blir det Gorges du Verdun, sen får jag se. Har varit en fantastisk resa så långt
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|