Bildbevis??
Fast, när jag tänker efter... kanske ändå inte.
Glöm det jag nyss skrev.![]()
Det bilden finns väl redan i nån annan tråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bildbevis??
Fast, när jag tänker efter... kanske ändå inte.
Glöm det jag nyss skrev.![]()
Bikes & Babes?Det bilden finns väl redan i nån annan tråd?
Jag vet varifrån inspirationen kommer:Eftersom den stora dagen infaller på en måndag i år, och min notoriskt envisa arbetsgivare inte har deklarerat det som en helgdag (speciellt dagen efter), så blir firandet idag.
Kom på att "Cafe Dunken" måste inventeras, och snyggas upp till acceptabel status.
Passar på att driftprova lite mopeder som ändå måste lämna golvytan tillfälligt.
Och...en är faktiskt motorcykel!
Bra i alla fall att ha koll på att allt och allting fungerar inför den kommande touringen.
Och man vet samtidigt aldrig vilken riktning en kväll som denna tar.
Det kan bli samtal i små grupper angående lameller eller styrlager, men det kan också bli "Köra teknikbana i blött gräs med en Chappy - naken".
Trevlig lördag på er![]()
Man måste väl ha hjälm i alla fall?Jag vet varifrån inspirationen kommer:
Teknikbana med K1600Bagger i blött gräs - naken!
View attachment 500411
Glädjer mig att se att det finns andra som har flera hojar, min sambo slog nästan ihjäl mig när jag rullade hem med en tredje för ca 2 v senDagens bild kommer från garageuppfarten. Hojarna får sola sig medan husse spolar av garagegolvet med vattenslang. Varför detta då?
Jo, någon klant hade tippat omkull en flaska med Kärcher biltvättmedel. Ingen gärningsman är än så länge identifierad, men spaning pågår. Flaskan var inte helt stängd och efter några dagar hade cirka en halv liter tvättmedel lämnat sitt trygga hem (flaskan) och givit sig av för att utforska den omgivande trakten (betonggolvet). Eftersom processen gått sakta blev pölen inte så stor, det giriga golvet absorberade tacksamt näringstillskottet.
Jag har sällan eller aldrig sett ett betonggolv skumma så mycket som när jag försökte spola bort klägget!
View attachment 500434
Klägget:
View attachment 500435
Ja, vad tusan, så här kan det se ut, jag bjuder på den.
Smidiga hjälmar har ju diskuterats i en annan tråd, det här är den smidigaste jag har.
Helt vegansk, och i princip ätbar i nödläge.
View attachment 500419
Vidrigt, värre när man loggat in och kan ta upp bilderna i storlek.Jag vet varifrån inspirationen kommer:
Teknikbana med K1600Bagger i blött gräs - naken!
View attachment 500411
Hur raderar man minnet?Vidrigt, värre när man loggat in och kan ta upp bilderna i storlek.
Eyes, aceton och rotborste, here we go.
Kolla med Harpo.Hur raderar man minnet?
Alkohol?
Sväng förbi Café Dunken vettja, så kan du få testa Chappyn, och jag bjuder på en så kallad ”factory reset”Hur raderar man minnet?
Alkohol?
Värst är ju att man utsätter sig, medveten om konsekvenserna.Hur raderar man minnet?
Alkohol?
Jag har nåt minne av en ballongdansVärst är ju att man utsätter sig, medveten om konsekvenserna.
Man behöver ju ha hojar i olika färger. Det borde alla begripa.Glädjer mig att se att det finns andra som har flera hojar, min sambo slog nästan ihjäl mig när jag rullade hem med en tredje för ca 2 v sen
Säg åt henne att mc är som skor eller handväskor.........Glädjer mig att se att det finns andra som har flera hojar, min sambo slog nästan ihjäl mig när jag rullade hem med en tredje för ca 2 v sen
Lyckats ganska bra självMan behöver ju ha hojar i olika färger. Det borde alla begripa.![]()
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |