Rotationspilen?Ser ni samma sak som jag upptäckte idag?
Haft hojen en och en halv månad och såg det först idag..
View attachment 502840
Japp. Däcket sitter rätt på fälgen men hela hjulet är felvänt.Rotationspilen?
Då blir däcket felvänt och Notrightrider skäller på dig. Och våtegenskaperna blir lidande, kanske även bromsegenskaperna.Japp. Däcket sitter rätt på fälgen men hela hjulet är felvänt.
Hur blir det om jag vänder på det nu när däcket är lite halvslitet?
Fast däcket snurrar åt fel håll nu. Pilarna på däck och fälg pekar åt samma håll. Fast åt fel håll..Då blir däcket felvänt och Notrightrider skäller på dig. Och våtegenskaperna blir lidande, kanske även bromsegenskaperna.
Vänd på hjulet, blir bäst så.Fast däcket snurrar åt fel håll nu. Pilarna på däck och fälg pekar åt samma håll. Fast åt fel håll..
Usch då! Något sådant skulle man inte vilja riskera själv. Ryser av bara tanken.Då blir däcket felvänt och Notrightrider skäller på dig. Och våtegenskaperna blir lidande, kanske även bromsegenskaperna.
Den lilla, lilla flarran på er två? Nu var du lite väl snål. Sådant kan straffa sig senare.
Ser ni samma sak som jag upptäckte idag?
Haft hojen en och en halv månad och såg det först idag..
View attachment 502840
Till skillnad från vissa andra konkursade tillverkare av el-mc (...Cake) så drivs RGNT av mc-entusiaster och inte av någon som i grunden ogillar motorcyklar.
Snack. Hade kunnat tänka mig en elcykel. Det kan inte vara sen gammalt. Dom är ju alldeles nya. I jämförelse.Du får en gilla för att du har en frän Thruxton.
Men…ingen som bygger motorcyklar utan förbränningsmotor gillar motorcyklar. Det är sen gammalt…!
Japp. Däcket sitter rätt på fälgen men hela hjulet är felvänt.
Hur blir det om jag vänder på det nu när däcket är lite halvslitet?
Läste i ViB igår:Det sämsta med den här cykeln är alla vägar med den lilla skylten i bakgrunden. Näst sämst är att den vibrerar en smula. Borde ha haft en eller ett par cylindrar till. View attachment 502839
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|