Hadez
race.exe
Unik möjlighet!
Vilket tillfälle! Skit i att bygga pool till barnen - här har du ett objekt du kan lägga kärlek på i garaget forever... NOT
Om nån förståsigpåare nu ska påpeka att "den är ju unik ju" så... jaha so what
"Om du gillar att vara galen får du vara galen, men du är fortfarande galen"
175 000:-
En av dom sällsyntaste Suzuki motorcyklarna som finns att köpa, den ovanliga Dubbel R, lägger jag nu ut till försäljning till förmån för någon annan att njuta av..
Tillverkad i enbart 500 ex worldwide.
Mer information finner ni på nätet om du inte känner till denna ikon.
Detta ex, Nr 102, är en av dom endast 5 st som togs in till Sverige via KGK.
Historik finns.
Har rullat ca 2600 mil.
Medföljer gör även det ytterst sällsynta Yoshimurasystemet som specialtillverkades just för denna modell.
Första kontakt via mail.
Jag hoppas att hojen får stanna kvar i Sverige, med tanke på dess historia, dock är det troligtvis den internationella markanden som är dess arena, men jag börjar att lägga ut den här på Blocket för att se om något intresse finns.
Priset baserar sig på internationella prisindex, men är diskuterbart.
Man kan resonera såhär:
Pengar, dom kan man alltid tjäna nya, men hur ofta får man möjligheten att äga en äkta raritet? ;-)
Vilket tillfälle! Skit i att bygga pool till barnen - här har du ett objekt du kan lägga kärlek på i garaget forever... NOT
Om nån förståsigpåare nu ska påpeka att "den är ju unik ju" så... jaha so what
"Om du gillar att vara galen får du vara galen, men du är fortfarande galen"
175 000:-
En av dom sällsyntaste Suzuki motorcyklarna som finns att köpa, den ovanliga Dubbel R, lägger jag nu ut till försäljning till förmån för någon annan att njuta av..
Tillverkad i enbart 500 ex worldwide.
Mer information finner ni på nätet om du inte känner till denna ikon.
Detta ex, Nr 102, är en av dom endast 5 st som togs in till Sverige via KGK.
Historik finns.
Har rullat ca 2600 mil.
Medföljer gör även det ytterst sällsynta Yoshimurasystemet som specialtillverkades just för denna modell.
Första kontakt via mail.
Jag hoppas att hojen får stanna kvar i Sverige, med tanke på dess historia, dock är det troligtvis den internationella markanden som är dess arena, men jag börjar att lägga ut den här på Blocket för att se om något intresse finns.
Priset baserar sig på internationella prisindex, men är diskuterbart.
Man kan resonera såhär:
Pengar, dom kan man alltid tjäna nya, men hur ofta får man möjligheten att äga en äkta raritet? ;-)