Och en tail tidy typ undertail har "helt magiskt" lyckats komma dit utan något skruvande....?På vilket sätt menar du? Slip-on och miniblinkers räknas knappt till skruvad....
På vilket sätt menar du? Slip-on och miniblinkers räknas knappt till skruvad....
På vilket sätt menar du? Slip-on och miniblinkers räknas knappt till skruvad....
Epic...
Alla vet ju att Honda förstörde firebladen 2008....
http://mobil.blocket.se/stockholm/Honda_CBR1000RR_Fireblade_byte_intressant_54104706.htm?ca=6&w=3
Är det ironi eller är säljaren dum på riktigt...?
Antingen så är den ju oskruvad eller så är den inte, det finns inget mellanting.
Lite som att en tjen inte kan vara LITE gravid.
Är det ironi eller är säljaren dum på riktigt...?
Sen kom BMW S1000RR och plötsligt var Hondan ganska snygg.enligt mig och många motorjournalister så var det fulaste Honda har släppt på länge. Jag kommer ihåg en känd citat från en testförare hos MCN " The Honda wins despite its look" = Hondan vinner trots sitt utseende
Njaaa... I så fall är väl alla äldre hojar skruvade på. Hur ska du annars få av oljepluggen.
Tycker nog det är rätt uttryck på en hoj från -98. Inget fultrim, utbytt motor eller scassidetaljer.
Jag var & provkörde den här hojen. Skitsnygg för sin ålder, men behövde ny kamkedjespännare så jag avstod.
Dock ruggigt förvånad att han fortfarande har den kvar?
Bra pris på en snygg, klassisk Polkaretta.
Dom har ett ju svinbilligt försäkringspris, tror jag skulle betala 280:-/mån hel/hel.
Njaaa... att lämna in hojen på service betyder inte att man ändrar något på den eller håller på och fipplar med den så...
Jag säger inte att det är en dålig hoj men har du ändrat något på den så är det ingen orginalhoj. puNgcKt!
Vi som är från den generationen som köpte dom nya literhojarna när dom släpptes 2004 förstår vad han menar med det du har citerat.
Jag håller till 100 % med om att Hondan inte hade något att säga till om mot R1 2004 och ZX-10R 2004,Och jag själv som är från generationen som ägt och kört R-hojar ändå från åttiotalet har lite svårt att förstå vad som menas med att "Honda förstörde Firebladen 2008". Därav mitt antagande om ironi eller idioti.
Fireblade var en bomb när den släpptes, men Honda erkänner ju själva att de mer eller mindre tappade bort konceptet mellan slutet av nittiotalet och 2008. En 2004-2007 Fireblade är fortfarande en förbannat bra motorcykel, men jag kan inte minnas att den väckte så värstans mycket ha-begär jämfört med samtida Kawasaki, Suzuki och Yamaha. Vad jag vill minnas så var den inte ens med i matchen jämfört med dessa och det var nog fler än en motorcykeltidning som var av den åsikten...? Och oavsett vad man tycker om designen, jämfört med en 2008 är den inget annat än ett rundningsmärke, på grund av chassie såväl som motor.
Men skit samma, om någon vill tycka att 2004 är den bästa Fireblade som byggts så crack on...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |