Ja det borde han väl få när det inte sitter standardplast utan kinakåpor påJa man kan ju tycka att de borde skickat däck till han. Tur att han fick akrarör i alla fall
Ja det borde han väl få när det inte sitter standardplast utan kinakåpor påJa man kan ju tycka att de borde skickat däck till han. Tur att han fick akrarör i alla fall
11 år gammal hoj, kinakåpor? Kraschad? Rejsad?Hojen nyservad för att "säkerställa toprestanda"
Asball, den hade gjort sig bredvid mina lillhojarOm man inte vill ta klivet och bli fullvärdig medlem direkt, så kan man smyga igång med den här.
Tradera i och för sig, men värd att exponeras.
Harley Davidson X90
Utropspris: 25000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-08-02 12:23:32. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 487408
Det är ju det som är så bra med denna, nyrenoverad och besiktigad dvs INTE ett projekt utan redan färdig! Jag har sagt att jag inte ska ha flera projekt, men fler ickeprojekt har jag väl aldrig sagt något om?Strunta i det, du vet det ska gjutas och så mycket mer...
Fast, vad vet vi om herren som renoverat denna? Saker och ting brukar ju kunna bli projekt i alla fall, fast man inte ämnat....Det är ju det som är så bra med denna, nyrenoverad och besiktigad dvs INTE ett projekt utan redan färdig! Jag har sagt att jag inte ska ha flera projekt, men fler ickeprojekt har jag väl aldrig sagt något om?
Om man inte vill ta klivet och bli fullvärdig medlem direkt, så kan man smyga igång med den här.
Tradera i och för sig, men värd att exponeras.
Harley Davidson X90
Utropspris: 25000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-08-02 12:23:32. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
View attachment 487408
Sant... Jaja, just nu är det ändå inte aktuellt. Får spara ett tag innan det blir fler proj *host* jag menar ickeprojektinköpFast, vad vet vi om herren som renoverat denna? Saker och ting brukar ju kunna bli projekt i alla fall, fast man inte ämnat....
Sen kan man bli "prospect" eller "hangarunds", och få springa och köpa öl åt de riktiga medlemmarna. Fast jag tror att de riktiga mc-gängen blivit utkonkurrerade av de nya flyktinggrupperna, som helt saknar klass och stil och gärna engagerar mindreråriga och allt pack som finns.Bara köpa och sen ringa till Sofia Hogs.
App, app!Sen kan man bli "prospect" eller "hangarunds", och få springa och köpa öl åt de riktiga medlemmarna. Fast jag tror att de riktiga mc-gängen blivit utkonkurrerade av de nya flyktinggrupperna, som helt saknar klass och stil och gärna engagerar mindreråriga och allt pack som finns.
En så kallad GDSGD, går det så går det. Jag gillar hojen, men inte sexsiffrigt gill.Vad i helvete har hänt med prissättningen på denna?
Nja, det där var väl lite väl optimistiskt. Jag skulle tro att han eventuellt skulle kunna få hälften en bra dag, men eftersom den dessutom är en importhoj så tror jag inte ens att det är så troligt.Vad i helvete har hänt med prissättningen på denna?
RSV Mille... Efter att ägt en SP1 och 2 st TL1000R och fortfarande äger en kan jag efter en provkörning av en Mille konstatera; tröttare jävla maskin i 1000cc klassen finns inte, fint schassi dock. Då jag jobbar inom vvs branschen är min bestämda åsikt att pannrum generellt har snyggare instrumentering än dessa missfoster. Framlampan sen..En så kallad GDSGD, går det så går det. Jag gillar hojen, men inte sexsiffrigt gill.
En riktig tattar-hoj om du frågar mig! Fint chassi och bra bromsar, samt coolt på sin tid med polerad ram. Men motorn.. I jämförelse får en Ferguson att framstå som rapp och karaktärsfull! Ja en ABC800 ger högre adrenalinpåslag än denna pjäs..Nja, det där var väl lite väl optimistiskt. Jag skulle tro att han eventuellt skulle kunna få hälften en bra dag, men eftersom den dessutom är en importhoj så tror jag inte ens att det är så troligt.
Gillar dock hojen. Den första MC jag köpte helt oanvänd var en Mille och jag ångrar fortfarande att jag sålde den.
(Fast min var snyggare, har överlag svårt för gula hojar.)
En riktig tattar-hoj om du frågar mig! Fint chassi och bra bromsar, samt coolt på sin tid med polerad ram. Men motorn.. I jämförelse får en Ferguson att framstå som rapp och karaktärsfull! Ja en ABC800 ger högre adrenalinpåslag än denna pjäs..
Jag frågade inte dig, men tack ändå för att du delade med dig.En riktig tattar-hoj om du frågar mig! Fint chassi och bra bromsar, samt coolt på sin tid med polerad ram. Men motorn.. I jämförelse får en Ferguson att framstå som rapp och karaktärsfull! Ja en ABC800 ger högre adrenalinpåslag än denna pjäs..
Är det så illa alltså? Jag har ju en TL1000R, jag trodde Millen var bättre på alla plan.RSV Mille... Efter att ägt en SP1 och 2 st TL1000R och fortfarande äger en kan jag efter en provkörning av en Mille konstatera; tröttare jävla maskin i 1000cc klassen finns inte, fint schassi dock. Då jag jobbar inom vvs branschen är min bestämda åsikt att pannrum generellt har snyggare instrumentering än dessa missfoster. Framlampan sen..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|