hannuse
När resan är målet
Grymt cool.
Lite för högt kubiktal för mig, annars hade den passat in till nästa mopedtouring!
Gillar böjradien på kicken - fränt!
Grymt cool.
Vilket prisfall, bara under dagenTouring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6040 annonserwww.blocket.se
Svindyrt 20 år gammalt hembygge med den i särklass längsta annonsordbajsartext jag sett
Exemplary swenglish!Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6040 annonserwww.blocket.se
Svindyrt 20 år gammalt hembygge med den i särklass längsta annonsordbajsartext jag sett
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
15 länder! Och nu ska hojen betala för kalaset! En kollega har nån GS med eloxerade eftermarknadsdelar för hundra tusen. Han har nog inte lämnat Vallentuna ens. Så visst, heder till denna resande.Men han kom iväg ut på resa ändå!
Den typen av garageonanister brukar alltid hitta någon anledning att stanna hemma när det verkligen gäller - för att bygga om ytterligare någon bit, tills man uppnår absolut perfektion.
...och pensionsålder.
Gör’t!!Jag får sån lust att skriva på svenska och ställa en massa frågor på svenska som redan står i texten men på engelska.
Nej inte annonsen heller som det handlade om. Det var en cbr600 med 85 hk angiven effektFörsta generationen heter inte F2
Nej inte annonsen heller som det handlade om. Det var en cbr600 med 85 hk angiven effekt
Om en annons som inte handlade om en F2.Ja, men nu skrev jag skrev uttryckligen F2.
Om en annons som inte handlade om en F2.
Jag kan gilla sådana byggen. De är inte snygga, men funktionaliteten är där och den som gjort det har inte brytt sig om att han ser helt malplacerad utanför fiket i en stad. Men i ett tält långt ut på skogsstigen funkar den perfekt.Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Bilderna verkar mer beskriva hans resor än hojen han säljer, och det är väl ändå den man ska köpa? Hellre en bild på hojens detaljer än tjusiga vyer. Men han kanske säljer en vision snarare än en mc.Men han kom iväg ut på resa ändå!
Den typen av garageonanister brukar alltid hitta någon anledning att stanna hemma när det verkligen gäller - för att bygga om ytterligare någon bit, tills man uppnår absolut perfektion.
...och pensionsålder.
Den där får en att tänka på den där hojen med inbyggd toalettstol som figurerade här för nåt år sedan. Dessa två skapelser i ens garage, sen är man kung bland polarna.Lika snygg från andra hållet med fårskinnet pålagt. Originalstyret och andra delar finns med.
View attachment 496889
Och jag gillar att han har monterat siren på hojen.Jag kan gilla sådana byggen. De är inte snygga, men funktionaliteten är där och den som gjort det har inte brytt sig om att han ser helt malplacerad utanför fiket i en stad. Men i ett tält långt ut på skogsstigen funkar den perfekt.
Bra informativ text också. Inte bara "Den rullar. För mycket att skriva om!!"
Jag måste bomma något - ser ingen siren?Och jag gillar att han har monterat siren på hojen.
Tänk att som vild demon hålla stumt på en gammal XR genom en sömnig slovakisk by, med sirenen på full patte. Får som flyr i panik, bypoliser som famlar efter rostiga tjänstevapen de inte använt sedan muren föll.
Den byggherren vet hur livet skall levas!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|