Från affären BIKEÄr det från affären Bike, eller tidningen Bike?
Från affären BIKEÄr det från affären Bike, eller tidningen Bike?
Tvärtom. Den vänder sig till Bentleyköpare som vill komplettera garaget eller hallen # med en Bentley till.Tror inte trogna Ducati-kunder är särskilt intresserade av denna. Lär rikta sig mer mot nya kundgrupper som vill ha något som ska framstå som speciellt och exklusivt men utan att lägga 25 mille på en Bentley.
"Den här är värd den som är värd" ... ?Det är väl lite "standard Blocket", eller???
Eller så kan man blåsa upp värdet med hänvisning till en helt annan modell
View attachment 496961
Yamaha RD350 säljes i Botkyrka | Blocket
83000 kr - Övrigt - Botkyrka - En väldigt fint Yamaha RD 350 ’85 besiktad för sista gången. Inte mycket att säga, fint och unik skick. Samma motor och ram...www.blocket.se
Ja, ja, värdet är ändå det någon är villig att betala....så kanske ändå?
View attachment 496962
Finansierar en etta i källarplan med ek- & sammetsdekor?Känns som någon som säljer av alla sina hobbys? Motorcyklar, radiostyrda bilar. Och ett par skåp att förvara allt i?
Tack för svar, jag försökte vara lite rolig - tycker mig känna igen de svulstiga ordvalen när man plankar pressreleaser, men borde satt en smiley på första inlägget -såklart-)Det är ”bike Trollhättan AB” så affären. Tidningen bike, finns den ens som självständigt bolag längre eller är det care of Motorrad Deutschland GmbH?
Fattar inte heller men han hade nog något i skallen och så var det detta som hamnade i annonsen. Precis som att läsa SVT Nyheter. Du får inte jobb där om du behärskar syftning och meningsbyggnad."Den här är värd den som är värd" ... ?
Va?
Och det märks att det är en förlorad människa som skrivit annonsen.På tal om syftning och meningsuppbyggnad, eller är det bara jag som tycker det var roligt? Nääää
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6812 annonserwww.blocket.se
Något i mitt inlägg som är oklart?På tal om syftning och meningsuppbyggnad, eller är det bara jag som tycker det var roligt? Nääää
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6812 annonserwww.blocket.se
Man vill väl ha någon som talar till merparten av kundkretsen antar jag.Fattar inte heller men han hade nog något i skallen och så var det detta som hamnade i annonsen. Precis som att läsa SVT Nyheter. Du får inte jobb där om du behärskar syftning och meningsbyggnad.
På tal om syftning och meningsuppbyggnad, eller är det bara jag som tycker det var roligt? Nääää
Motorn har startat?Jag gillade passusen om alla bra moderna grejer på hojen.
...som motorlampa. Som lyser.
Va? Det har inget med din syftning och meningsuppbyggnad att göraNågot i mitt inlägg som är oklart?
Phew. Lättnadssuck..Va? Det har inget med din syftning och meningsuppbyggnad att göra
Förutom det vanliga med förgasarinställning, så....vad bygger man egentligen?
Är det Cafe, Bobber, eller?
Det positiva tycker jag ändå är mönstret på sadeln, som utstrålar ett äventyr i det vilda.
Och så kanske det sitter nytt pollenfilter också, vid jättesnabb affär
Övrigt säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin övrigt säljes i hela sverige med över 852 annonserwww.blocket.se
View attachment 497007
Intressant skärmfäste i svingen!Förutom det vanliga med förgasarinställning, så....vad bygger man egentligen?
Är det Cafe, Bobber, eller?
Det positiva tycker jag ändå är mönstret på sadeln, som utstrålar ett äventyr i det vilda.
Och så kanske det sitter nytt pollenfilter också, vid jättesnabb affär
Övrigt säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin övrigt säljes i hela sverige med över 852 annonserwww.blocket.se
View attachment 497007
jag tror den skall följa hjulet för att kunna sitta så tajt?Intressant skärmfäste i svingen!
Varför inte i ramröret bakom sidokåpan?
Nu ligger den ute på Blocket, prissänkt med hela 4 lakan! Passa på och gör ett klipp!!Undrar just varför denna inte blir såld... Jag menar, 49papp måste ju vara ett klipp med tanke på vad man får för pengarna!! Titta bara på alla odödliga, mästerfulla, stilrena och unika stylingdetaljer såsom exempelvis:
- Sidokåpor bortplockade och ersatta med penselmålade och medelst popnit fastmonterade plåtar (övergång mellan tank och plåtar ingår ej), unikt som bara fan (de handkletade penselstråken är ju åtminstone helt unika, elller iallafall skitsvåra att försöka replikera).
- Underdimensionerad caféinspirerad sadel av universalmodell som säkert kostade en eller ett par hundra kronor.
- Koniska luftfilter som säkert bara förstör bränsleblandningen litegrann.
- Vinkelkapad bakram, snittytan omålad så det kan bildas "patina"...
- Miniblinkers och ledstripsbelysning som säkerligen eller iallafall kanske tillför åtminstone en tia eller två till hojens totala värde.
- Nytt batteri som även är monterat (det ni!), dessutom är det snyggt gjort och under sadeln (till skillnad från alla andra cafehojar som har batteriet i förarens ryggsäck)...
- Grovmåttad bakre understänka av omålad klippt plåt som följer det som är kvar av bakramens linjer nästan, med lite slumpmässiga migsvetssträngar ditkletade för extra individuell unikitet...
- "CNC-fräst" aluplatta ovanpå övre gaffelkronan, fäst med spårskruv rakt i kronan (så att det åtminstone ur förarens perspektiv ser typ ut som om det sitter billetkronor på hojen)...
- Denali soundbomb-tuta!! (Troligen den mest värdefulla biten på hela hojen: https://www.mcvaruhuset.se/diverse/86120-denali-soundbomb-compact-dualtone.html)
- Puckhårda gamla däck som har bra mönster men som kanske egentligen eventuellt borde bytas, om man nu är en sån där petig jävel som vill ha grepp och annat pjosk på sin hoj (riktiga caferäserförare fraktar hojen med släp till korvmojjen där den får stå och blänka med sin nya fina röda lack tills korven är uppäten och ekipaget återlastas för hemfärd)... Nöjet att själv byta dessa, om man nu bryr sig (varför man nu skulle göra det), ingår i priset.
Alltså...
View attachment 496234View attachment 496235View attachment 496236View attachment 496237View attachment 496238
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|