steffe
"Mannen som talar med whisky"
Dagspriset på fraktionen blandmetall! Annars är det väl bara ståkörare som orkar dra runt på sånt, rikta in sig på köpare från Slöddermalm är ett tips.Äsch, en Duminator?
Ser du ngt värde i den?
Dagspriset på fraktionen blandmetall! Annars är det väl bara ståkörare som orkar dra runt på sånt, rikta in sig på köpare från Slöddermalm är ett tips.Äsch, en Duminator?
Ser du ngt värde i den?
Dagspriset på fraktionen blandmetall! Annars är det väl bara ståkörare som orkar dra runt på sånt, rikta in sig på köpare från Slöddermalm är ett tips.
Men kåpan gjorde det möjligt att montera tankväska med integrerade sidoväskor som hamnade framför knäna.Ja, där och i Linnéstaden är man naiv nog att tro på det där med "Dominator".
Damn! Om man lyckades förklara vad Kawasaki menade med namnet "Tengai" borde man kunna kränga sådana med till samma klientel och samma överpris.
Men, inte ens Kawasaki klarade av att levandegöra vad man egentligen menade, så man nöjde sig med färgscheman som var moderna.
Då. Under en grisblink i historien.
Annars samma andas barn som Dominatorn - lamare fjädring än sin förlaga, och en mysko kåpa.
Jag hade nog gärna kunnat köpa mig en såndär, men en i delar med osäkert tillstånd och som inte går att provköra? 5k tror jag är taket för mitt intresse.Ja...jo...det är kanske dags att skotta fram arbetsbänken?
Scooter säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin scooter säljes i hela sverige med över 852 annonserwww.blocket.se
Och "inget saknas" - allting finns.....någonstans
View attachment 498690
Ja...jo...det är kanske dags att skotta fram arbetsbänken?
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin scooter säljes i hela sverige med över 852 annonserwww.blocket.se
View attachment 498690
Känns sådär när det "bara lite kylslangar och klicka ihop några kontaktstycken" Varför inte lägga en dag och göra färdigt innan säljer den? Tror det är mer att fixa
Folk som genomför en större renovering eller ombyggnad och ger upp när det bara återstår lite pyssel (förgasarjustering/koppla ihop elen/besiktning). Man har väl snarare kört fast och inser att man aldrig kommer få ihop projektet. Varför snubbla på mållinjen..?Känns sådär när det "bara lite kylslangar och klicka ihop några kontaktstycken" Varför inte lägga en dag och göra färdigt innan säljer den? Tror det är mer att fixa
Med tanke på hur det ser ut i det där garaget så snubblas det nog över en hel del.Folk som genomför en större renovering eller ombyggnad och ger upp när det bara återstår lite pyssel (förgasarjustering/koppla ihop elen/besiktning). Man har väl snarare kört fast och inser att man aldrig kommer få ihop projektet. Varför snubbla på mållinjen..?
Ja...jo...det är kanske dags att skotta fram arbetsbänken?
View attachment 498690
Vill minnas att jag har sett den här innan. Men det spelar ingen roll. Om jag såg den måste ni också göra det. ALLA sex bilderna. Hör ni det?
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 7256 annonserwww.blocket.se
View attachment 498728
View attachment 498729
Fy fan, det blir bara värre ju mer man tittar!Vill minnas att jag har sett den här innan. Men det spelar ingen roll. Om jag såg den måste ni också göra det. ALLA sex bilderna. Hör ni det?
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 7256 annonserwww.blocket.se
View attachment 498728
View attachment 498729
Nästan lika snygg som Suzuki Katana. Samma vågade linjer, bara modet att gå sin egen väg i designen är värt uppskattning.Vill minnas att jag har sett den här innan. Men det spelar ingen roll. Om jag såg den måste ni också göra det. ALLA sex bilderna. Hör ni det?
View attachment 498728
View attachment 498729
Å andra sidan 2 män, med 11 års åldersskillnad med samma efternamn från samma stad. En lillebror som sålt den till storebror kanske? Mannen innan ägde den i 3 år.Ja det har varit två ägarbyten bara i år och det lär ju inte vara för att spara försäkringspengar View attachment 498660
Så kan det kanske vara vem vet hintade bara att försäkringen sällan är dyr på grusskorvar, sporthojar byter ju gärna ägare för att bryta försäkringen annars ägarbyten så tätt på gamla offroadare är ju inte så vanligt och ännu ovanligare inom familjenÅ andra sidan 2 män, med 11 års åldersskillnad med samma efternamn från samma stad. En lillebror som sålt den till storebror kanske? Mannen innan ägde den i 3 år.
Famous last mistake att lägga ut beviset på den tjuvskjutna kungsörnen av misstag i en blocketannons.Den första bilden i denna annons är......vacker.
En Intruder i sin fulla skrud!
Suzuki intruder 1400 säljes i Piteå | Blocket
25000 kr - Custom - Piteå - Lättkörd, skön att åka med som passagerare, besiktad, nya däck (aldrig körd på) 2 packväskor o packet hållare. Ca 9000 mil, Ej ...www.blocket.se
View attachment 498818
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |