Håller med. Alltsomoftast är det bara en liten rengöring av förgasarna. Enligt säljaren tar det 5 minuter men just det har han inte orkat göra . Eller att den är obesiktigad och det är bara köra den genom besiktningen. Jag lovar kompis .Nånstans måste man dra gränsen. För en del går den vid att montera ett komplett elsystem och för andra vid en sensor.
Vad hände?
Vilket trauma står bakom det inkompletta bygget?
Suzuki GS450 Cafe Racer säljes i Stockholms stad | Blocket
39000 kr - Custom - Vasastan, Norrmalm - Omsorgsfullt ombyggd/renoverad Suzuki GS450 från 1981 (besiktningsbefriad). Har gjort för mycket för att lista all...www.blocket.se
View attachment 501803
Det sorglustiga är före-bilden:Camberjusteringsförberedd framgaffel
View attachment 501805
Original som har prutmånDet sorglustiga är före-bilden:
Styrkrona med slitage och fungerande instrument.
Efter-bilden: blankt, fint - och ickefungerande.
View attachment 501807
Svensk cafébyggarkompetens i ett nötskal.
...och, ingen bryr sig ens om att fråga hur hårt han trimmat, eller vad som är gjort för att främja väghållningen.
Hade nästan kunnat vara något för Tammer....om inte ena blinkersen var trasig.Original som har prutmån
Suzuki GS 450 säljes i Luleå | Blocket
11000 kr - Touring - Luleå - Säljer nu hojen som har 6300 mil på mätaren. Skattefri och besiktad för all framtid. Går väldigt fint i motorn och det sitter f...www.blocket.se
Kan tänka mig cafeen för 9999:- möjligen för det krävs arbete och delar.
Original som har prutmån
Suzuki GS 450 säljes i Luleå | Blocket
11000 kr - Touring - Luleå - Säljer nu hojen som har 6300 mil på mätaren. Skattefri och besiktad för all framtid. Går väldigt fint i motorn och det sitter f...www.blocket.se
Kan tänka mig cafeen för 9999:- möjligen för det krävs arbete och delar.
Men cafeet har ju kedja eller menar du nåt annat härke som jag har missat!
View attachment 501811
Koniska luftfilter på cv-förgasare brukar inte bli så bra. Korta öppna ljuddämpare flyttar Max vrid uppåt i varvregistret. Om den nu varvar som den ska. Ombestyckade förgasare?...och, ingen bryr sig ens om att fråga hur hårt han trimmat, eller vad som är gjort för att främja väghållningen.
Aha, min hjärna är inte receptiv för ståuppcyklar med korvlådor.....Annan GS:
View attachment 501812
Samma färg, lika ful.
Same - Same.
Varför köpa BMW när det är GS-hypen man vill åt?
Håller med om "rätt fin".
Men inte "Otroligt fint skick!".
Men, som sagt var, vi är alla olika i hur vi ser på bedömningen av skicket, och det kan ställa till det.
Aha, min hjärna är inte receptiv för ståuppcyklar med korvlådor.....
Jag vinkar till dom på vägen och hoppas få se en liten wobbel som glidarna råkar få till när de släpper styret med panik i ansiktet.
Det är det jag menar med att vi alla är olika.Vad jag menar är att jag inte kan se något fel i bilderna.
Tillika så är det mycket man inte ser på en liten bild på en liten mobilskärm.
Det har gått många år sen artisten Petter gick att locka med en sån för sextio papp. Fy fanHär kommer "nästa man till rakning".
Hur i hela....är det möjligt att man renoverar motorn, sågar, blästrar, lackar.....men inte fixar det här:
"- Hastighetsmätaren (med magnetisk sensor) registrerar inte hastighet. Har inte forskat mer i vad det är. Antingen är det avståndet mellan sensor och magnet, eller rentav en inställning i själva mätaren."
Vad hände?
Vilket trauma står bakom det inkompletta bygget?
Som ni märker så lämnar jag design, oanvändbarhet och byggteknik utanför min hemska upplevelse, det får ni andra ta hand om.
Men.....en magnetgivare?????
Suzuki GS450 Cafe Racer säljes i Stockholms stad | Blocket
39000 kr - Custom - Vasastan, Norrmalm - Omsorgsfullt ombyggd/renoverad Suzuki GS450 från 1981 (besiktningsbefriad). Har gjort för mycket för att lista all...www.blocket.se
View attachment 501803
Nu såhär många år senare kan man imponeras eller förfäras över Suzukis tidiga nittiotalares grafik. Från offroadsektionens Dr350 till Rgv250 hade alla samma modiga dekor i bjärta kulörer. Offroadsadlarna!View attachment 501838
Suzuki RG125F 1992 - välvårdad klassiker i toppskick
Utropspris: 10000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-08-05 15:10:38. Köp & sälj begagnade & oanvända Motorcyklar på Tradera.www.tradera.com
Efter att ha läst tråden om Nsr 125an så blev man ju lite sugen på den här
Så är det absolut. Jag tillhör den första gruppenNu såhär många år senare kan man imponeras eller förfäras över Suzukis tidiga nittiotalares grafik. Från offroadsektionens Dr350 till Rgv250 hade alla samma modiga dekor i bjärta kulörer. Offroadsadlarna!
Det kan inte gå fel att köpa den där
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |